poniedziałek, 20 lipca 2015

Piosenki o nazistach

Będąc sobą, jesteś w tym najlepszy. A kto nie lubi być najlepszy w czymś?


Takie codzienne pisanie tutaj coraz bardziej mi się podoba, szczerze mówiąc. Nawet jeśli nie mam za dużo do powiedzenia, to... fajnie jest coś powiedzieć.



Macie może czasami tak, że jak zaczynacie się czymś interesować, to widzicie i słyszycie to właściwie wszędzie?

Pytam, bo ja tak mam. Od jakiegoś miesiąca. Czyli odkąd tak naprawdę interesuję się nazizmem.

Nie chodzi nawet o dokumenty, które lecą w telewizji i na które trafiamy z tatą przy przełączaniu kanałów, albo o książki w księgarniach, bo przecież sama wpuszczam się na dział z historią, przemilczę też te wszystkie obrazki z Internetu i opowiadania, których sama szukam.

Chodzi o te piosenki, które sobie znajduję, zaczynam słuchać, i nagle pada jakieś nawet pojedyncze stwierdzenie, a mi się zapala czerwona lampka i mówię sobie: "O kurde, przecież to może być o kimśtam".

prawie. każda. cholerna. piosenka. tak. ma.

Ludzie w komentarzach:
To taka piękna piosenka o miłości!
Jakie chrześcijańskie przesłanie...
Prawdziwe!
Najlepszy soundtrack.

Ja:
STULIĆ MORDY! To jest o nazistach!


A potem mi odwala.

Nie żeby mi nie odwalało zawsze, ale to szczegół.



Przeczytałam to o tych komentarzach. Ja na serio jestem dziwna. xD Ale przynajmniej jestem dobra w byciu dziwną sobą.
I nie rozumiem ostatniego zdania, które sama napisałam i przy pisaniu wydawało się w miarę normalne.
Chyba powinnam skończyć, co nie?




A w ogóle, założyłam bloga z opowiadaniem. Nie byłabym sobą, gdybym tego nie zrobiła.
Zapraszam na Historię nawiedzonego dworu: http://feeling-like-a-ghost.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Słysząc pewne piosenki w radiu, moj mozg wlacza opcje "To bylo w Pitch Perfect!" i zaczynam tanczyc choreografie. Takze tego... :D
    Mam nadzieje, ze poradzisz sobie z taka liczba opowiadan :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam zamiar prowadzić to jedno, więc powinnam dać radę. Potem zobaczymy. ;)

      Również pozdrawiam.

      Usuń