czwartek, 16 lipca 2015

Witam tutaj w moim świecie

Założyłam przed tym blogiem z pierdyliard innych. Dużo rzeczy się zmieniło, ale jedna nie.

Nienawidzę pisać postów powitalnych.
Wiem, że powinnam napisać coś o sobie, ale nie mam pojęcia co.

Więc...


Kim jestem?

Jestem uczennicą liceum.
Jestem najmłodszym dzieckiem w rodzinie.
Jestem osobą, która biega po księgarni jak debil w poszukiwaniu tego, co naprawdę chce kupić.
Jestem Hanna. (miło mi).

A od dzisiaj pragnę być także szczera ze światem i bardziej otwarta.

Przez ostatnie (niecałe) półtora roku tworzyłam w necie jako ThingsInsideOfMe. Właściwie, poprzednia nazwa konta, z którego piszę teraz, to była ThingsInsideOfMe, ale podjęłam pewną decyzję, o której przeczytacie tu: http://story-of-my-lifes.blogspot.com/2015/07/thingsinsideofme.html. Stworzyłam więc nowe konto, gdzie przetransportowałam różnymi sposobami wszystkie moje blogi i nazwałam je wyżej wymienioną nazwą. Niestety posty, które pisałam z tego konta, mają dalej to konto za autora i nazwa na tamtych blogach zmieniła się wraz ze zmianą nazwy z ThingsInsideOfMe na Welcome here in my world, ale to już trudno.


No właśnie, nazwa. Czemu nazwałam konto Welcome here in my world, a bloga - My little world?
To z powodu mojego konta na Tumblrze, gdzie mam takie same nazwy jak teraz tutaj, a jest to miejsce, gdzie czuję się najbardziej komfortowo w Internecie i mam nadzieję, że tak samo będzie od dzisiaj tutaj.


Welcome here in my world to będzie zupełnie inna osoba niż ThingsInsideOfMe. Jak wspomniałam wyżej, chcę być bardziej szczera i otwarta. Mimo wszystko zamknięta w sobie TIOM nie ustawiłaby sobie na profilowe gifa z Hitlerem, serio.


[https%253A%252F%252F38.media.tumblr.com%252F1523a1c1ab983bd8c5f7a05b970822d4%252Ftumblr_noem5idWO11skf7v8o1_400.gif] 


 Na dzisiaj to tyle.
Jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco, są na to dwa sposoby.

1) Odwiedźcie mój fanpage na Facebooku: https://www.facebook.com/welcome.here.in.my.world 
2) Zaobserwujcie mój blog! Najprościej jest użyć gadżetu gdzieś z boku. xD

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że tutaj będziesz w pełni sobą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję ;)
      Zachęcam do pozostania tutaj i również pozdrawiam.

      Usuń