środa, 12 sierpnia 2015

Honor

Moje imię zaczyna się na H; Kiedyś chciałam to zmienić, teraz jestem z tego dumna.


*tymczasem na Facebooku
Znalazłam odnośnik do strony "Czy potrafimy zgadnąć twój znak zodiaku?". Co prawda trzeba tam wpisać imię, żeby sprawdzić, czy zgadną, ale kiedy się ładowało, pomyślałam, że może będzie trzeba podać datę urodzenia, co byłoby bezdennie głupie.
Powiedz mi, kiedy się urodziłeś, a powiem ci, ile masz lat!*



Miałam dziś skończyć czytać książkę i znowu poczuć się wartościową osobą. A potem włączyłam komputer i skończyło się na tym, że obejrzałam na TVN Playerze dwa odcinki "Szkoły", a potem mama zawołała mnie na jedną powtórkę w magicznym pudełku wyświetlającym kolorowe obrazki (tak, to telewizor) - jesteśmy fankami! ^.^ No i generalnie krążyłam sobie między kuchnią, magicznym pudełkiem, balkonem i własnym pokojem.



Oficjalnie słucham RACu (ang. rock against communism - rock przeciwko komunizmowi). Więcej tutaj: klik! Jest coś takiego w tej muzyce, że nawet gdy nie wsłuchuję się w słowa - chociaż przyznaję, wsłuchuję się - to serce mi drży; mogłabym wstać i tańczyć, i śpiewać te piosenki, które już znam na pamięć. Muzyka jest we mnie, a ja jestem w muzyce, i jest mi dobrze.
Polski zespół Honor, polecam.


Wiem, że to może być dziwne, tak samo jak wiem, że każdy ma inne zainteresowania i to jest moje, możemy słuchać innej muzyki i słucham takiej; i wiem, że jestem w tym sobą, bo taki był cel. Nie wysilajcie się i nie uświadamiajcie mi tego w komentarzach, potrafię sama siebie uświadomić.



A może jednak jestem neonazistą, tak po prostu?
Just kidding xD

2 komentarze:

  1. Zważając na fakt, że wszelkie quizy w sieco typu "Gdzie pojedziesz na wakacje?" czy "Którym bohaterem czegoś jesteś?" mają mały wariant odpowiedzi końcowych i można nimi manipulować, obstawiam, że nie udało im się odgadnąć.
    Nawet nie wiedziałam, że istnieje taku gatunek. Interesujące.
    Szkoła. Od kiedy pojawiła się informacja o tym.'serialu', wiedziałam, że to będzie odmóżdzające. Ale nie. To po prostu tak ogłupia, że ja się cieszę z dwóch reklam, które są zawsze przy emisji jednego odcinka.
    Powoli przyzwyczajam się do tego, jakie masz zainteresowania i mnie one nie przeszkadzają.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie - powiedzieli, że jestem Rakiem, a jestem spod Bliźniąt. Chociaż po samym podaniu imienia pewnie byłoby trudno dobrze odpowiedzieć xD
      Ja się dowiedziałam ostatnio, jak zaczęłam słuchać Honoru.
      My z mamą stwierdziłyśmy, że może to niekoniecznie ogłupia, ale nie możemy wyjść z podziwu dla panującej w serialowej szkole patologii.


      Również pozdrawiam. ;)

      Usuń