sobota, 22 sierpnia 2015

Konkursy; Zboczeńcy (part 2)

Mógłby mi ktoś podrzucić temat, na który mogłabym napisać krótkie opowiadanie? Potrzebuję materiału do wysyłania na konkursy. Może być jakieś luźne hasło, do którego dopiszę własną dużą historię (żeby nie było, że kradnę cudze pomysły), po prostu lepiej mi się pisze, gdy mam zadany temat, a nie daję rady nic normalnego znaleźć sama.
O, możecie mi też dawać linki do zdjęć. Fajnie się dopisuje historie do zdjęć, raz tak zdobyłam wyróżnienie.

Przez krótkie opowiadanie rozumiem 6-12 stron, bo zwykle tyle jest podane w regulaminach konkursów. Czyli potrzebuję coś, o czym da się polać trochę wody, ale żeby za dużej powodzi nie było.




Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo chciałam napisać rozdział na któryś z blogów z opowiadaniami. Ale NIE. Moja wena mnie nienawidzi.
Niby napisałam jakieś dwa zdania do Historii Nawiedzonego Dworu, ale potem wena nacisnęła taki dupny czerwony guzik z napisem ERROR i odmówiła posłuszeństwa.

Sprawa skończyła się tym, że kursuję pomiędzy YouTube i plikiem w OpenOffice, gdzie piszę krótkie opowiadanie częściowo bazujące na moim śnie o Hessie i Goebbelsie (pamięta go ktoś jeszcze?).
Jak skończę, to tu wrzucę.



Nie mogę zostać profesjonalnym pisarzem, bo jak mi już idzie pisanie czegoś, to jest zboczone. xD

2 komentarze:

  1. Dałabyś radę napisać coś na 6-12 stron, mając podane słowo sen albo deszcz? Chciałabym się o tym przekonać :)
    A ja nawet nie patrzę, czy są jakieś konkursy, przeważnie i tak nie ma dla mnie kategorii wiekowej (w mojej okolicy konkursy są raczej dla uczących się obowiązkowo). Pozostają tylko te w internecie.
    Wena to wredna suka, bądźmy szczerze. Czasami nie daje spać, a czasami chodzi wokół nas, ale nie podchodzi bliżej, bawi się. Znam ten stan.
    Coś mi świta. Ja chcę to przeczytać!
    E tam, profesjonalni też piszą zboczone rzeczy, więc zostań pisarzem! ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dałabym radę ;) Dziękuję!
      Ja teraz jeszcze szukam konkursów, bo jest dużo dla licealistów, ale za dwa lata będzie różnie.
      Jak skończę pisać, to na pewno będziesz miała okazję przeczytać :)

      Również pozdrawiam!

      Usuń