niedziela, 30 sierpnia 2015

Kopnął mnie zaszczyt!


Po ponad miesiącu słuchania powyższej piosenki... nauczyłam się tekstu! ♥
No dobra, nie całego, ale umiem wszystko, z czego wypowiadaniem nadążają moje usta.



Kojarzy ktoś może wskaźnik MBTI? Służy on do określania typu osobowości. Dzisiaj zrobiłam test, o tutaj: http://www.16personalities.com/. Okazało się, że mam typ INTJ (Introvert, iNtuitive, Thinking, Judging – Introwersja, Intuicja, Myślenie, Osądzanie). Pomijając fakt, że diagnoza jest trafna - czytam opis na Wiki i wiem, że na pewno czytam o sobie - to jaram się niewymiernie ludźmi, z którymi tę osobowość dzielę lub dzieliłam (zmarłych też liczę). Bo są wśród nich:

- Josef Mengele
- Reinhard Heydrich
- Anders Breivik

*klaszcze* Wohoooo!

That's too good to be real!

Rzadko kiedy płaczę z radości, tak jak rzadko coś doprowadza mnie do płaczu ze śmiechu, na co dzień jestem raczej melancholikiem wyjącym ze smutku, ale uwierzcie mi, dopiero przed chwilą przestałam płakać z autentycznej uciechy.


W celu urozmaicenia posta wstawiam randomowy gif z Heydrichem. Z Tumblra oczywiście.



No dobra, z tego, że INTJ ma również Jodie Foster, też jestem zadowolona.
Dłuższa lista moich osobowościowych braci i sióstr - tutaj: http://www.celebritytypes.com/intj.php.

Heydricha i Mengelego tam nie znajdziecie, o ich osobowościach przeczytałam na Tumblrze, zresztą to post stamtąd dał mi motywację do ściśnięcia pośladów i zrobienia tego testu.

O właśnie, teraz pomyślałam, że przynajmniej mam z Heydrichem coś więcej wspólnego niż niebywały zaszczyt urodzenia się w rocznicę jego pogrzebu. (xD).


A co jeśli to nie przypadek, a przeznaczenie sprawiło, że zainteresowanie nazizmem rozpoczęło się od Mengelego? Hm...


*marudzenie na moją dziwność za 3, 2, 1...*


Miałam wytłumaczyć, dlaczego tak się jaram wyżej wymienioną trójką panów, ale że moje pasje wywodzące się jeszcze z czasów gimbazjum tłumaczyłam w zeszłym miesiącu, to nie będę się powtarzać, interesantów zapraszam do przejrzenia archiwum po lewej stronie.


Kończę już i powoli kładę się spać (akurat xD), bo jutro muszę wstać trochę wcześniej niż zwykle. Idę na 10:30 do kosmetyczki. Nie, nie jestem z pindrzących się, po prostu mam trądzik.

4 komentarze:

  1. Byłam przekonana od samego początku, że jesteś introwertykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd to przekonanie, hmmm?
      Żartuję, nie musisz odpowiadać - o tym, że jestem introwertyczką, sama wiem od dawna, i jestem świadoma, że po mnie to widać. :)

      Usuń
  2. To teraz weź na ogień piosenkę "Informer" z 1992 r. Jak tego się nauczysz, będziesz moim bossem :D
    Może zrobię ten test, jak znajdę chwilę wolnego czasu (nadrabianie rozdziałów i notek trwa, a koniec wciąż daleki) i siądę ze słownikiem. Niby angielski jest zrozumiały, ale wolę odpowiadać zgodnie z sumieniem na pytania, które całkowicie rozumiem.
    Popłakałaś się? Wow. O takiej reakcji na jakikolwiek internetowy test jeszcze nie słyszałam :D Good for you.
    A wynik do Ciebie pasuje, tak przynajmniej uważam po tych kilku miesiącach, jak się z internetów znamy.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości przesłuchałam. BOŻE. Ale może będę nad tym pracować. :D Bo w sumie fajna nuta.
      Tak, wiem, dziwna reakcja, ale tak już mam. :)
      Jako osoba, która zna mnie dużo dłużej, potwierdzam, że pasuje. ;) Ale w pewien sposób się cieszę, że to po mnie widać.

      Usuń