poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Nie ma miłości, są tylko naziści i słodkie kotki

Miałam korzystać raczej z jasnych szablonów, ale dzisiaj znalazłam to.
Sherlock, moja gimbazjalna miłość. ♥
I tak jeszcze zmienię. xD

Zmieniłam!
Audrey ♥




Ten edit jest kwintesencją mojej marnej egzystencji. ♥
(Tego posta zresztą trochę też). 



Jak wspominałam w pierwszej notce tutaj, wszelkie nazwy używane "na co dzień" - czyli nazwa użytkownika Welcome here in my world oraz nazwa bloga My little world - pochodzą z mojego konta na tumblr.com.


Tumblr to magiczna strona, właściwie jedyne miejsce, gdzie czuję się naprawdę dobrze i naprawdę sobą (chociaż tutaj też powoli zaczyna tak być). Utworzyła się tam "społeczność Trzeciej Rzeszy" (ang. Third Reich community), do której od pewnego czasu należę.

To właśnie tam wybiłam się i poznałam nowych ludzi dzięki mojej pasji, która nas połączyła. Tam powiedzą ci, że wszelkiego rodzaju zainteresowanie nazistami jest całkowicie normalne, a jeśli nie jest normalne, to spokojnie, przecież wtedy wszyscy tutaj jesteśmy nienormalni!
No dobra, nie powiedzą wam tego. Ale dadzą wam to odczuć tak mocno, że aż wam zabraknie tchu.


Piszę to, bo wczoraj szczególnie odczułam dobro ludzi, którzy tam są i się ze mną łączą w bólu zainteresowania narodowymi socjalistami.



"meinatmospeer, czy nie czujesz się dziwnie, kiedy muszę ci tyle razy podziękować?"
"welcome-here-in-my-world omg omg omg właśnie zrobiłaś mi dzień! MUSZĘ tagować cię do większej ilości rzeczy!"
"cała przyjemność po mojej stronie! ♥ więc czekam do bycia otagowaną w czymś! ;)"

Na Tumblrze częste są tagi, czyli serie zadań/pytań, do których użytkownicy wzajemnie się nominują, czyli tagują się. Pierwsze zdanie napisałam ja - pisałam dwa tagi pod rząd i do obu byłam nominowana przez tę samą osobę - kryjącą się pod nickiem meinatmospeer Darię. W tym zdaniu dziękowałam jej trzeci raz (pierwszy raz był, gdy wyjaśniałam, że wracam z wakacji i wykonam tag później, a drugi - przed pierwszym tagiem), czym - jak wyczytaliście wyżej - zrobiłam jej dzień.

Przeczytanie takich słów od właściwie obcej osoby napełniło mnie taką radością, że mogłabym skakać pod sufit! ♥


Oprócz tagów i zwykłych zdjęć/gifów po Tumblrze krążą także przeróżne edycje zdjęć, rysunki, dialogi/hasła i tak dalej.
Ta edycja wyżej nie jest moja, ale powstała z mojej inicjatywy. Jest takie konto na Tumblrze jak "Wyobraź sobie swoją ulubioną postać historyczną". Raz zreblogowałam hasło "Wyobraź sobie swoją ulubioną postać historyczną opiekującą się małymi kotkami" z odpowiedzią "Mengele i kotki!", na co ktoś mi odpowiedział tym zdjęciem. ♥



Oni: Jaka jest twoja opinia o Adolfie Hitlerze?

Ja: *śmieje się nerwowo* Hitler? J*bać go. Był dyktatorem i - (tysiące zdjęć Adolfa Hitlera wypadają z mojego płaszcza) t-to nie moje chłopie przysięgam że trzymam je dla znajomego ja cholernie nienawidzę (siedem kopii Mein Kampf wypadają z mojej kieszeni) czekaj kolego to nawet nie jest moje przysięgam że (więcej zdjęć wypada na ziemię) czekaj kolego ja cholernie nienawidzę Hitlera tylko posłuchaj

Kocham! ♥


No i nie można pominąć Josdolfa Hitbbelsa, czyli propagowanego przez Tumblr związku Adolfa Hitlera i Josepha Goebbelsa. Wynika on z uwielbienia, jakim Goebbels darzył Hitlera, i które zostało odwrócone w pewnego rodzaju żart.


Wtedy takie zdjęcia jak to niżej nabierają nowego znaczenia.




Szukacie może swojego raju na ziemi? Bo ja znalazłam, jest tutaj: klik! ♥

Będę was jeszcze bombardować tymi zdjęciami, mam ich mnóstwo. 



Coś dużo dziś serduszek. :D

6 komentarzy:

  1. Co za szablon :o Bo Sherlock Holmes to naprawdę dobry film :D Czekam na jakieś informacje dotyczące trójki.
    Może i dużo serduszek, ale cieszę się, że znalazłam społeczność, której członkowie dzielą z Tobą pasję :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, film jest genialny! ;)
      A jak ja się cieszę, że ją znalazłam! ♥♥♥ Tumblr to mój skarb ♥

      Usuń
    2. Ten szablon też mi się podoba :D Minimalistyczny nagłówek jest świetny!

      Usuń
    3. Gdyby nie był co najmniej świetny, to bym go tu nie ustawiała ♥ Na Wiosce Szablonów takie cudeńka się pojawiają ♥

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W sumie, to się cieszę. Lubię zaciekawiać ludzi ;)

      Usuń