wtorek, 11 sierpnia 2015

Nieznajomi + Audrey Hepburn

Dziś rano - spotkanie z koleżanką z gimnazjum. Pogadałyśmy o tym i o tamtym... było śmiesznie!
System rozwaliła pani, która zaproponowała nam pójście na otwarcie apteki dla rozrywki - "Dziewczynki, idźcie sobie tam do apteki, rozdają za darmo baloniki i watę cukrową" - i nasza wymiana zdań po tym zdarzeniu - "Znasz ją? - Nie, myślałam, że to z tobą się kojarzy".
No i jeszcze był starszy pan, który zapytał mnie, czy nie siedzę za bardzo w słońcu. W pierwszej chwili nie rozumiałam, to powiedziałam, że nie. Bo było spoko. I znowu nasze komentarze: "Hania, on cię znał? - Nie... - No to cię podrywał!".

A do apteki nie poszłyśmy, przyniosłam tylko do domu ulotkę dostaną w parku, gdzie siedziałyśmy dwie godziny.



A teraz kilka słów wyjaśnienia dla wczorajszej nagłej zmiany szablonu.

O Audrey Hepburn słyszałam już dawno, jednak do niedawna nie widziałam żadnego filmu z nią. Jakoś w okolicy moich urodzin 2 miesiące temu w telewizji znaleźliśmy film "Zabawna buzia" z Audrey w jednej z głównych ról. Bardzo mi się spodobał, a aktorka szczególnie zdobyła moje serce tą sceną:





I chociaż jak na razie widziałam w całości tylko jeden film z nią, to wiem, że ją polubiłam. ♥ I stąd szablon, który zresztą sama zaproponowałam na Wiosce Szablonów. :3 Jestem z siebie dumna, bo zauważono mój komentarz!




 Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Dwoje ludzi, których nie kojarzysz, ale oni chyba Ciebie tak... Jesteś sławna! :D
    Audrey. Na listę marzeń powinnam wpisać "obejrzeć Śniadanie u Tiffany'ego". Ale to jutro.
    Jak już pisałam, ten szablon mi się podoba. I to chyba najbardziej ze wszysykich dotychczasowych.

    Dobranoc! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ze mnie fejm! *wiwatuje*
      Ja mam "obejrzeć jak najwięcej filmów z Audrey" ^.^ Śniadanie u Tiffany'ego też :)
      Mi się w sumie wszystkie podobały (dlatego je ustawiałam xD), ale ten najbardziej wpisuje się w to, co planowałam na początku, czyli w miarę minimalistyczny szablon z białym tłem. No i ma Audrey ♥

      Usuń