środa, 26 sierpnia 2015

Ogarnij przekaz!

Gdzieś już o tym słyszałam... kiedy człowiek chce być sam ze swoimi myślami, a jeśli się nimi dzieli, to nie dla specjalnej uwagi, wtedy wszystko staje mu na przeszkodzie i ludzie będą z nim rozmawiać i zasypywać pozytywnymi spostrzeżeniami, ale gdy będzie chciał rozmawiać i wyśle nawet taką informację, to będzie to jedyna rzecz, jaką wszyscy ominą. Coś ma iść po cudzej myśli? Nie, to nie wchodzi w grę! Przecież można sprawiać, że ktoś poczuje się jeszcze gorzej niż wcześniej, co nie?


Świat jest brutalny; dam sobie radę, kurde, sam.


Ale muszę przyznać, że coś mi się dziś udało. Przyszła paczka z Matrasa, a w niej podręczniki oraz to cudo:



Wojskowy plecak! Marzyłam o takim właściwie od zawsze, i się doczekałam.


Wszystko, co jest negatywne, zawiera w sobie coś pozytywnego. Życie składa się ze sprzeczności między znakami plus i minus.


Zdaje mi się, że ten cytat już kiedyś gdzieś tu był, ale dzisiaj muszę po raz kolejny przyklasnąć Goebbelsowi i przyznać mu rację, bo każdy zły dzień może mieć w sobie coś pozytywnego, zawsze znajdzie się powód do uśmiechu.
Bang!

5 komentarzy:

  1. To dość często spotykane - ja chcę spokój, a tu się wszyscy na głowę zwalali.
    Tak, ten cytat był, ale akurat tu pasuje.
    Świetny plecak!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czułam, że był, ale i tak bym wstawiła. ;)
      W plecaku zakochałam się od pierwszego wejrzenia, dlatego zamówiłam. ♥

      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Cześć :)
      Zostałaś nominowana przeze mnie do książkowego tagu. Więcej informacji tutaj: http://una-infinidad.blogspot.com/2015/08/tag-ksiazkowy.html

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Chyba muszę jednak bardziej starać się myśleć pozytywnie, skoro jak mówisz "wszystko co jest negatywne zawiera w sobie coś pozytywnego" :)
    Bardzo ładny plecak, też ostatnio mam pociąg na militarne ubrania i moro. :3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem sama mam problem z pozytywnym myśleniem, ale zdaje mi się, że w tym cytacie jest trochę racji. :)

      Również pozdrawiam.

      Usuń