piątek, 14 sierpnia 2015

Popłakałam się

Dlaczego kurczak przeszedł przez drogę?
No dlaczego?


Żeby dostać się do domu idioty
 Puk puk
Kto tam?


Kurczak
Słuchaj no...



Mało rzeczy doprowadza mnie do płaczu ze śmiechu, ale gdy przeczytałam to dzisiaj na Tumblrze, to łzy same pociekły mi z oczu. Nie zapanowałam nad tym.

Coraz bardziej przekonuję się, że Tumblr to kopalnia radości. ♥




Ja już kończę - debil jak zwykle pisał krótką notkę kilka godzin - bo muszę wcześnie rano wstać. Jadę jutro na urodziny do babci, a potem zostaję na tydzień u cioci.

Możecie nastawiać się na dzień bez postu - brak czasu jutro - ale w międzyczasie mam pytanie-prośbę. Jako że za dwa dni mamy miesięcznicę tego bloga, chciałabym, aby ludzie, którzy znali mnie jeszcze jako ThingsInsideOfMe, wypowiedzieli się, co przez ten miesiąc się zmieniło. Czy widzicie różnicę między TIOM a Welcome Here In My World? Jaka byłam przed 16 lipca, a jaka jestem po nim?
Chętnie poczytam opinie. :)

2 komentarze:

  1. Świetne to :D
    Myślę, że ta zmiana wyszła Ci na dobre :) Wreszcie jesteś sobą z całą swoją popapraną osobą. Wiesz, że Cię uwielbiam? Czytanie notek osoby, która tak jak ja jest dziwna i lubi swoją dziwność, jest naprawdę pokrzepiające :) Dzięki temu blogowi poznaję Cię i różnica wieku między nami zupełnie nie gra żadnej roli :)

    Ściskam! :* Wyśpij się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak czuję, że ta zmiana wychodzi mi na dobre, cieszę się, że ktoś to potwierdza.
      Wiesz, że uwielbiam Cię za stwierdzenie, że mnie uwielbiasz? ♥ Miło mi, że Cię pokrzepiam, a Twoje komentarze robią to samo dla mnie. ♥

      Dobranoc! :*

      Usuń