niedziela, 9 sierpnia 2015

Powrót

Wracam!
Po dwóch tygodniach i dwóch dniach wróciłam cała i zdrowa do swojego pokoju, co umożliwia mi również powrót z przytupem do Internetu. Jeśli zdążyliście się przez ostatnie kilka dni stęsknić za mną, to nie martwcie się - jeszcze będziecie mieć mnie dosyć.



Nie ma to jak trzymać w ręce telefon przy słuchaniu muzyki z komputera, i - chcąc przygłośnić muzę z kompa - wklikiwać odpowiedni przycisk na komórce, przełączając tym tryb z wyciszenia na wibracje.
Jestem debilem xD



Rozważam założenie nowego bloga specjalnie na opowiadania jednoczęściowe. Nie mam ich za wiele, nie piszę ich za dużo, dodatkowo część z tych już napisanych wrzuciłam niegdyś do netu jako ThingsInsideOfMe, no i nie mogłabym wrzucić wszystkiego, jako że piszę je głównie z przeznaczeniem na konkursy, gdzie w regulaminie zwykle jest podpunkt o niepublikowaniu tworów przed ogłoszeniem wyników; mam jednak takie rzeczy, które mogę wrzucić i których epickość na to zasługuje. Mogłabym pokazywać je tu, ale jednak chcę te opowiadania pokazywać, a więc rozpowszechniać, a ten blog ma zostać swoistym azylem, do którego linki wstawiam tylko na własnych blogach i fanpejdżu. Żadnych katalogów - ścisła kontrola! A taki blog specjalnie na jedno-, może dwuczęściowe opowiadania mogłabym gdzieś wstawić.

A więc, czy chcecie, abym założyła bloga, który będzie aktualizowany przy dobrych wiatrach raz w miesiącu opowiadaniami starymi jak świat?

Żartuję, przemyślałam to na szybko i nie założę tego bloga. Jeśli zdążyłam wam narobić nadziei, to przepraszam, ale wolałam dopisać to zdanie niż usuwać połowę posta.




Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Nie zdążyłam pochwalić decyzji, w końcu sama mam blog z miniaturami i cyklami, a tu informacja, że nie będzie.
    Twój wybór.
    Witaj z powrotem w internetach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że jeśli miałabym dodawać tam tylko jakieś pojedyncze opowiadania (wszelkie inne cykle zostawiam tu), to nie ma to większego sensu. Chyba jednak wolę raz na pół roku dodać opowiadanie tutaj.

      Usuń