piątek, 28 sierpnia 2015

Przekaz (once again)

Tak jeszcze apropo przekazu.
Dopiero jakieś dwa miesiące temu ogarnęłam, że jedna z piosenek, które uwielbiałam w dzieciństwie i które ukształtowały mój gust muzyczny, jest o... pedofilii. /O.O\







W tym tygodniu miały miejsce poprawki. Przedwczoraj mój kolega wrzucił na klasową grupę na Facebooku filmik, w którym mówi, że niestety nie zdał poprawki z niemieckiego, a więc nie zdaje do drugiej klasy, że życzy wszystkim zdanej matury, on musi się pożegnać, a w ogóle to przeniesie się do innej szkoły.
Po chwili powiedział, że żartował i tak łatwo się go nie pozbędziemy.



Na koniec wakacji postanowiłam odświeżyć pewien film. Dobrze pamiętam święta 2012, kiedy znalazłam film Shelter, i marzec 2013, kiedy go obejrzałam. Przypomniałam sobie, że to jeden z lepszych filmów, jakie w życiu widziałam. Nauczył mnie tolerancji dla innych, tego, że każdy ma prawo do miłości, niezależnie od formy. A tytuł stał się moim ulubionym angielskim słowem. ♥





I to koniec ode mnie na dziś.

Bang!

12 komentarzy:

  1. Piękna ta piosenka, choć nie słyszałam jej wcześniej. Kto by pomyślał, że jest o pedofilii ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego się zdziwiłam, jak ogarnęłam tekst. o.o

      Usuń
    2. E tam, chrzanić, że o pedofilii, też ją uwielbiam :D
      Filmu nie widziałam, ale brzmi zachęcająco, więc pewnie obejrzę.

      http://zaprzedanaduszyczka.blogspot.com/

      Usuń
    3. Dokładnie, w uwielbianiu nic nie przeszkodzi. :3
      Obejrzyj, warto!

      Usuń
  2. To dziwny masz troszku gust, pedofilia, no wiesz >.<
    Ja nie oglądałam tego filmu... Może obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, słuchałam tej piosenki długo przed tym, jak ogarnęłam, że jest o pedofilii, głównie z powodu zespołu i melodii. Nie oceniaj mnie. Zresztą, napisałam to samo na początku postu, gratuluję czytania ze zrozumieniem.
      Myślę, że warto obejrzeć.

      Usuń
    2. No przecież wiem, że dlatego ją polubiłaś i niedawno to odkryłaś. To o pedofilii, w sensie ;________; Nikt nie rozumie tego, co chcę napisać ;---;

      Usuń
    3. Zrozumiałam, że niby według Ciebie właśnie z powodu pedofilii ją lubię i przez to mam dziwny gust. A to nie tak. Także tego.

      Usuń
    4. Nie. Chodzi o to, że... fsumje. Że wcześniej lubiłaś tą piosenkę i dla osób z zewnątrz mogło się wydawać, że dlatego ją lubisz. Dla tych, którzy się znali na tym. I że teraz się skapnęłaś, że jest o pedofilii. Dziwnie to napisałam ;____;

      Usuń
  3. Ach, jak się było dzieckiem, wiele piosenek było fajnych, bo się nie znało tekstu, a i znajomość angielskiego była słaba albo żadna. A później się człowiek dowiaduje, że piosenka, którą się wielbiło za to, że śpiewa ją dziewczyna i chłopak i że musi ona być romantyczna, tak naprawdę jest utworem trójki braci... Taak, znam ten ból.
    Nie widziałam tego filmu, ale ja w ogóle mało filmów widziałam. 630 przez całe dotychczasowe życie to nic.
    Dobrze mieć taki tytuł, który coś w nas rusza i do którego miło się wraca. O ile nie staje się on obsesją, jak w moim przypadku Pitch Perfect.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie takie piosenki dla mnie dalej są fajne, tylko w inny sposób, właśnie dlatego, że rozumiem tekst. Chociaż zdziwienie bywa wielkie.
      Myślę, że warto obejrzeć, jeśli jeszcze się nie zna. :3

      Usuń