poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Złoty pociąg

Wczoraj miałam iść spać wcześniej niż zwykle. Skończyło się na tym, że do pierwszej w nocy oglądałam filmiki na YouTube na telefonie, potem poszłam siku, a potem kolejne pół godziny zasypiałam. Co prawda wstałam o 9 i nie czułam się jakoś specjalnie źle, ale od jutra, kiedy zacznie się rok szkolny i będę wstawać nawet o 6:25, będę musiała coś zmienić.




Źródło obrazka na zdjęciu.


Ostatnio zrobiło się głośno o odnalezieniu "złotego pociągu" z piniondzami i innymi wartościowymi rzeczami nakradzionymi przez Niemców w czasie drugiej wojny. W sumie to podchodzę do sprawy sceptycznie, poza tym jestem przeciwko oddawaniu znaleziska Rosjanom albo Światowemu Kongresowi Żydów, którzy sobie już ostrzą zęby na to, czego nawet nie widzieli na oczy. Tak w sumie, to nie wiem, kto powinien go dostać.
Ale tak szczerze mówiąc, chodzi o to, że po cichu liczę na to, że to wszystko bujda, i że za parę lat to ja w ten czy inny sposób odkryję skarb. I dostanę mnóstwo hajsu w ramach znaleźnego.
Warto mieć marzenia!

A tak na serio, to wiem, że nie znajdę tego pociągu. Musiałabym ścisnąć poślady i wymyślić jakąś racjonalną metodę poszukiwań, a z tym mogłoby być ciężko.

Na razie trzymam się takich mniejszych, bardziej pewnych do zrealizowania marzeń. Na przykład posiadania dużej kolekcji książek o nazistach i Trzeciej Rzeszy ogólnie. Da się zrobić. Tylko że ten hajs jednak by się przydał.


I jak tu żyć?

5 komentarzy:

  1. też bym chętnie znalazła jakiś skarb...

    Dziś na fb zobaczyłam coś takiego i skojarzyło mi się z tobą ;)
    https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/11986954_893281914099230_8412692271289965433_n.jpg?oh=86476aa4b46e13a2c5e5751ab22a71cc&oe=5677995D

    nie wiem czy link zadziała?...

    OdpowiedzUsuń
  2. Spanie jest dla głupców :D Nie no, żartuję, uwielbiam spać, choć czasami zdarza mi się zarwać nockę.
    Pożyczyć Ci kilof na te poszukiwania? :D
    Wątpię, by ten pociąg był na tym sześćdziesiątym piątym kilometrze. Raczej by go już dawno znaleźli.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam spać, ale też czasem zarywam nockę, bo to też fajne. ^^
      Jak masz na zbyciu, to dawaj :D
      Moja siostra stwierdziła, że jak ktoś miał znaleźć ten pociąg, to Rosjanie tuż po wojnie. I że złoto już jest dawno rozkradzione w takim układzie.

      Usuń