sobota, 5 września 2015

Taka jestem

Przedstawiam wam mój stosik książek do dokończenia w najbliższym czasie!



Chciałabym skończyć przez najbliższe, powiedzmy, dwa tygodnie, bo potem będzie coraz więcej nauki i będzie średnio z czasem, to chcę teraz nadrobić zaległości, a potem czytać po jednej książce na raz, tak w miarę na bieżąco.


Mam takie uczucie, że w tym roku najbardziej nie mogę doczekać się świąt Bożego Narodzenia. Tak sobie siedzę i tęsknię za atmosferą końca grudnia.





Zmiany się przydają, to mam nowe zdjęcie profilowe - tutaj i na stronie na Facebooku.

Pochwalę się też tłem z fb, i przy okazji moją tapetą na telefonie.




Chcę mieć skute ręce i być brutalnie pieprzona przez oficera SS w mundurze.

Żyje się raz w końcu! ^^ Tumblr ♥
A tak na serio to to nadawałoby się na opowiadanie czy coś. Możecie się tego spodziewać.


EDIT: zapraszam na nowe opowiadanie! http://we-live-we-love-we-travel.blogspot.com/

6 komentarzy:

  1. Wow, Ty naprawdę dużo czytasz. Gdybym w swojej klasie powiedziała, że w wakacje przeczytałam 4 książki zostałabym nazwana kujonem. Tak już niestety jest z tym szkolnym życiem. A ile Ty przeczytałaś w te wakacje? Tak w ogóle mam pytanie: (kolejne C:) poza książkami historycznymi jakie lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W te wakacje przeczytałam w całości właśnie 4 książki, ale kilka zaczęłam i przeczytałam już sporo. Uzbierałoby się z 6-7 książek w sumie.
      Cóż, ostatnio sięgam głównie po historyczne, bo taki mam teraz gust ;) Ale czytam też kryminały, i czasem sięgam po młodzieżowe, jeśli opis naprawdę mnie zachęci.

      Usuń
  2. Wow, ciekawy plan z nadrobieniem pięciu pozycji. Powodzenia życzę ;) Ja tyle książek przeczytałam przez lipiec i sierpień, jeśli chodzi o nowości, podczas urlopu drugi raz przechodziłam przez "Chemię śmierci".
    Jak zobaczyłam to tło, chciałam napisać: "ale ty jesteś popieprzona!", ale... Przecież już Cię trochę znam i takie coś w ogóle mnie nie dziwi ;)

    Pozdrawiam! :)
    A na pierwszy rozdział nowego opowiadania zaraz wpadnę z komentarzem. Już go przeczytałam, więc się wypowiem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :3
      A właśnie byłam ciekawa Twojej reakcji, w sumie to się cieszę, że tutaj to napisałaś. :) Wiem, że mogę wyjść na popieprzoną, ale skoro już mnie znasz... ;)

      Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze! :*

      Usuń
  3. Podziwiam Cię za czytanie kilku książek jednocześnie. Mi nigdy to nie wychodziło.
    Zawsze wolałam skupić się na jednej ;)
    Za Bożym Narodzeniem też tęsknię! Z tym, że ten rok nie jest wyjątkiem - zawsze lubiłam te święta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie sprawia problemu czytanie kilku książek naraz. Czasem jedna zaczyna mnie już męczyć, potrafię bez wyrzutów sumienia sięgnąć po kolejną. :)
      Cieszę się, że nie tylko ja tęsknię! :)

      Usuń