wtorek, 27 października 2015

Average



bardzo pesymistyczny
bardzo pesymistyczny
umiarkowanie pesymistyczny
poważnie beznadziejny
przeciętnie
bardzo pesymistyczny
krzyczenie o zmianę
wybitny pesymizm
bardzo pesymistyczny


Tak bardzo chce mi się spać.
Mam jutro kartkówkę z polskiego, a nawet nie przeczytałam notatek. No dobra, przed chwilą przejrzałam, ale jak zobaczyłam, ile i czego jest, to zwątpiłam we wszystko. Tak jak czwarta część Dziadów przy czytaniu mi się podobała, to trzeciej mam już szczerze dość.
Jeszcze nie napisaliśmy tej kartkówki, ale się zastanawiam, co dostanę. Bo to serio ciekawe. I ciekawe, co by pani z polskiego powiedziała, gdybym dostała mniej niż 5. Na razie mam same piątki z kartkówek (chociaż z tendencją zniżkową) + 6 z prezentacji z zadania domowego, także tego.

Przypomina mi się w takich sytuacjach jak ta cytat z "Brzyduli" (oglądał ktoś ten serial?):

>Dobrze, jak nie za dobrze, nie zaszkodzi niepolepszenie, jak tylko można wytrzymać na głupi sposób swój…< To taki mój ulubiony wiersz, który powtarzam sobie, kiedy coś jest nie tak. Bo właściwie ciągle coś jest nie tak, ale… dobrze, jak nie za dobrze…


Ale w sumie nie jest dziś najgorzej, bo mój tata dostał maila w sprawie koszulki Smike'a, powinna przyjść na dniach. ^.^


Idę już spać, bo oczy mi się same zamykają, zresztą trochę mnie bolą.
Dobranoc!

6 komentarzy:

  1. Brzydula była fajna! Szczególnie Viola ryła mózgi swoimi mądrościami :D To też jest jej? Bo już nie pamiętam.
    Wczoraj byłam zmęczona już przed 13, a właściwie nic wielkiego nie robiłam. Ech. Rozumiem Cię.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wiersz to było motto Uli, od pierwszego odcinka, zanim jeszcze pojawiła się Viola. ;)
      Przynajmniej nie jestem sama...

      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Dobry wieczór :)
      Zostałaś nominowana przeze mnie do Tea Book Tag. Więcej informacji tutaj: http://wszystkie-miniatury-cleo.blogspot.com/2015/10/tea-book-tag.html.

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    3. Dobry wieczór :)
      Zostałaś nominowana przeze mnie do Tea Book Tag. Więcej informacji tutaj: http://wszystkie-miniatury-cleo.blogspot.com/2015/10/tea-book-tag.html.

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Kujon :P daj znać jak poszła kartkówka? pewnie 5?

    ja też nie lubię jak jest za dobrze - do tego stopnia że szukam sobie problemów na siłę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam :P Jakoś poszła, zobaczymy jaka będzie ocena :D
      Jak jest za dobrze, to ja się boję, że zaraz się coś stanie, nawet jak się w końcu nie dzieje ;)

      Usuń