poniedziałek, 12 października 2015

Czy to już zima?

Przez moment zastanawiałam się dzisiaj, czy by nie zmienić kontentu bloga na taki bardziej profesjonalny, z notkami bardziej w formie felietonów i z profesjonalnymi, ale własnymi zdjęciami.
Potem stwierdziłam, że to nie ma sensu, bo nie mam pojęcia, o czym mogłabym pisać felietony, a na zdjęcia nie mam czasu, poza tym nie mam dobrego aparatu, dobrych pomysłów, no i jest zimno na dworzu.
Tak, to "dworzu" jest specjalnie.

Myślałam też trochę o założeniu kanału na YouTube, takiego, na który nagrywałabym vlogi, ale przypomniało mi się, że mam trądzik i problemy z mówieniem do kamery w miarę długo i na temat. Także tego.
Z drugiej strony, to byłoby zabawne, bo do przesady dużo gestykuluję przy mówieniu i wszyscy zwracają na to uwagę, a jak coś piszę, to tego nie widać.


Przez weekend - piątek po południu + sobota + niedziela - obejrzałam dziesięć odcinków serialu. To do mnie niepodobne, zważywszy na to, że przy poprzednich próbach oglądania jakiegokolwiek serialu wymiękałam na pierwszym. Co z tego, że wcześniej brałam się za seriale z co najmniej 40-minutowymi odcinkami, a teraz pojedynczy ma połowę z tego. xD



Zastanawiałam się dobrą chwilę nad obrazkiem do tej notki, a wystarczyło zajrzeć na fejsa.

Piękną mamy zimę tej jesieni, prawda? Nie wiem, jak u kogo, ale u mnie padał śnieg cały dzień. Miałam nagrać filmik, ale na przystanku ciapa spadająca mi prosto na twarz nie ułatwiała mi zadania, a w domu skupiłam się na gwałceniu kaloryfera. W sensie że ustawiłam sobie, żeby był cieplejszy, a potem go głaskałam przy nauce.
Błogosławię posiadanie pokoju z kaloryferem.


Kończę już, bo obiecałam sobie chodzić wcześniej spać, żeby potem nie umierać w szkole, a na razie robię wszystko, żeby wylądować w łóżku jak zwykle.
Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Ale może jeszcze coś z tego wyjdzie? Wiesz, felietony możesz pisać co jakiś czas, aż w końcu będą tylko one?
    U mnie też padał śnieg przez cały dzień, przez co ja miałam dobry humor ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas w sumie mogłabym publikować jakieś felietony, ale doszłam do wniosku, że wyłącznie felietony byłyby zbyt nudne.

      Również pozdrawiam. :)

      Usuń