poniedziałek, 5 października 2015

EUFORIA

Na dobry początek - obiecany filmik urodzinowy dla Leny Katiny od fanów. :)
Jeśli nie chcecie oglądać całego, przewińcie do 7:25, zaraz potem mówię ja.
Jeżeli nie rozumiecie - mówię coś w rodzaju: "Cześć Lena, są Twoje urodziny i chciałabym złożyć Ci najlepsze życzenia. Jesteś wspaniałą osobą i mam nadzieję, że zawsze pozostaniesz taka, jaka jesteś".




Siadam dziś na fotelu i mówię: Mamo, bo jest sprawa - znalazłam sobie koszulkę. Mama pyta, jaka to koszulka, w jakiej cenie... Tłumaczę spokojnie, co i jak, pokazuję wzór, i...
UDAŁO SIĘ! Koszulka od Smike'a już jest zamówiona.
Zaciesz był nieziemski. Jak to powiedziała moja siostra - gdybym nie miała uszu, to bym się uśmiechała dookoła głowy.


Wczoraj wieczorem czytałam czwartą część "Dziadów" Mickiewicza i mi odwalało. Głównie dlatego, że imię głównego bohatera, Gustawa, od paru lat niezmiennie kojarzy mi się z jedną z gier, gdzie jedna z postaci też ma na imię Gustaw i jest takim trochę kretynem.
No dobra, jest KOMPLETNYM kretynem. I w dodatku brzydkim.
Płakałam ze śmiechu przez całe czytanie.



A w ogóle, to zaczęłam słuchać żydowskiej muzyki. Wpisałam przedwczoraj w wyszukiwarkę na YouTube hasło "jewish music" i nie wiem czemu, ale spodobała mi się melodia "Hava Nagila".
Są jeszcze wersje ze śpiewanym tekstem, ale to już sobie sami znajdźcie, jeśli chcecie.





Na dobry koniec - tak wyglądają moje notatki na Bloggerze, kiedy nie chcę zapomnieć, o czym ma być następny post. :)



Dobranoc!

6 komentarzy:

  1. obejrzałam fragment z Tobą - sympatyczna jesteś! :)

    hava nagila, powiadasz?... a co na to mengele? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)

      No właśnie nie wiem co on na to, dlatego mi głupio trochę. :D

      Usuń
    2. :P w grobie się przewraca... do rytmu! :D

      Usuń
  2. Wow, gratuluję pojawienia się w takim filmiku. Masz ładny głos i świetnie mówisz po angielsku ;)
    Brawa dla przekonania! Widzisz? Wiedziałam, że z koszulką się uda ;)
    Dziady nie są takie złe, jak uczniowie mówią :D Ja je uwielbiałam za psychopatyczne momenty.
    Z jednej strony Mengele, z drugiej - żydowska muzyka. Uwielbiam ludzi ze skrajnościami, są bardzo interesujący :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :3
      Mi Dziady podobały się cały czas - w gimnazjum czytałam część II i to była jedna z najlepszych lektur. :)
      Cieszę się, że uważasz mnie za interesującą. :D

      Również pozdrawiam! :)

      Usuń