piątek, 2 października 2015

I'm a film star

Zrobiłam przed chwilą test, o czym powinnam prowadzić bloga. Wyszło mi, że o grach. xD Nie no, niby lubię grać w gry, oglądam też teorie i gameplay'e, ale własnego bloga nastawionego na taką tematykę raczej bym nie udźwignęła.
Chyba że wy chcecie posty o grach, to czasem mogę tutaj coś napisać. :)


W takie dni jak dzisiaj współczuję moim sąsiadom. Byłam godzinę sama w domu, a jak jestem sama w domu, to puszczam głośno muzykę i śpiewam, ile sił w płucach. I to przy otwartym oknie. Ciekawi mnie, jakim cudem jeszcze nikt nigdy nie zwrócił uwagi ani mnie, ani moim rodzicom.


Kojarzycie może rosyjski zespół t.A.T.u? Wokalistki rozpoczęły już solowe kariery, a jedna z nich - Lena Katina - obchodzi za dwa dni urodziny. Fanclub na Facebooku co roku przygotowuje film z życzeniami dla Leny od fanów.
No i w tym roku stwierdziłam, że i ja wezmę w tym udział. Nagrałam kilka słów i wysłałam do organizatorów. Zostanę gwiazdą filmową!



Żartuję. xD Gwiazda ze mnie żadna. Na razie nie będę wam pokazywać mojego filmiku, bo mi głupio, ale jeszcze się zastanowię.


Ciekawe, czy dzisiaj zasnę, bo zaczynam być poważnie chora. (Pomijając fakt, że już jestem poważnie chora na umyśle). Mam katar i mnie głowa pobolewa. Jak ostatni raz byłam chora (w marcu), to jednej nocy nie przespałam. Ale przynajmniej wtedy mama pozwoliła mi nie jechać do szkoły.
Jak teraz dobrze pójdzie, to nie będę musiała jutro wychodzić z domu. Teoretycznie mam wyjść z rodzicami i bratankiem na spacer, ale obiektywnie rzecz biorąc, to może lepiej, żebym się grzała w domciu. Subiektywnie, to zwyczajnie mi się nie chce. xD


Okej, na razie, paaa! Będę informować na bieżąco.

4 komentarze:

  1. Ja śpiewam nawet, jak ktoś jest w domu, za co dostaję opieprz. Ale czasami człowiek po prostu musi śpiewać ;)
    Bardzo fajny pomysł z nagraniem takiego filmu :) Mam nadzieję, że się podzielisz.
    Zdrowia! Ja ostatnio chodziłam przeziębiona, dwa dni były naprawdę ciężkie, ale jest już lepiej.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę iść na całość, kiedy jestem sama w domu, ale śpiewać przy wszystkich też się zdarza. ;)
      Myślę, że jak pojawi się całość filmu, to wrzucę tu link z zaznaczeniem, w którym miejscu się pojawiam. :)

      Dziękuję i również pozdrawiam. :3

      Usuń
  2. "Ja saszła suma..." czy jak to tam leciało te TaTu... :D - tak możesz zaśpiewać o sobie, skoro twierdzisz podobnie ;)

    a jak dziś? już lepiej się czujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie tak to leciało. :)
      Dzisiaj już lepiej, dzięki za troskę. ;)

      Usuń