poniedziałek, 26 października 2015

Pozory mylą. Bardzo

Pamiętacie, jak kiedyś wspominałam, że nie lubię iść do szkoły po weekendzie, zwłaszcza po fajnym weekendzie?
Dzisiaj wstałam z przeczuciem, że coś jest nie w porządku, że coś się złego stanie. Nic bardziej mylnego! Dostałam 5 z angielskiego i z historii, okazało się, że nie mam niemieckiego, no i jeszcze jak wróciłam do domu, to w skrzynce na listy znalazłam paczkę z książką z konkursu!




Jest najlepiej!


A w ogóle, przeglądałam dzisiaj Kwejka i znalazłam sobie idealne rękawiczki.


Szłabym sobie po ulicy i machała ogonkiem po telefonie - dosłownie! :3


No i jeszcze przed jakąś godziną popłakałam się, śmiejąc się właściwie z samej siebie, bo znalazłam na Facebooku kogoś, kogo się tam nie spodziewałam. xD



Kończę już. Dzisiaj raczej mało treści, ale jestem niewyspana i najchętniej bym się już położyła, ale muszę się jeszcze umyć i powtórzyć rzeczy na jedną kartkówkę na jutro.
Dobranoc!

4 komentarze:

  1. Czyli to był dobry poniedziałek, cieszę się :)
    Miłej lektury!
    Rozwaliły mnie te rękawiczki :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to był dobry dzień.
      Mnie też rozwaliły, ale są fajne. :D

      Usuń
  2. o ja! ja chcę takie rękawiczki!! :D gdzie je można dostać? :D

    fajnie że to był fajny dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, gdzie można je dostać, ale też bym chciała :D

      Usuń