środa, 21 października 2015

Roomtour

Chcieliście, to macie - zdjęcia mojego pokoju!



Zaczynamy widokiem mojego pokoju od strony wejścia.

 Tutaj - kącik z książkami przy drzwiach.



I widok na pokój w drugą stronę, czyli od okna do drzwi.
Mój kot chciał przejąć tego bloga, na co mu nie pozwoliłam, ale gdy usłyszał, że robię zdjęcia pokoju, to przyszedł pozować na łóżku. Niech mu będzie, dostanie status gościa specjalnego.





Teraz coś innego - moje biurko! Doceńcie moje starania i to, że je ładnie posprzątałam w weekend.

Moja tablica magnetyczna, wisząca nad biurkiem. Wszystko i nic.
Wszystko, bo jest zapełniona, ale nic, bo mama mówi, że powinnam mieć na nim jakiś kalendarz do organizowania sobie czasu, a nie tylko magnesy i papierki.
I to dziwne uczucie, kiedy zdaje mi się, że przez brak organizacji zawodzę swoją rodzinę...

Jeśli kiedykolwiek będę pisać o "regale, który mam za plecami", to będę miała na myśli właśnie ten regał, bo kiedy odrabiam lekcje/korzystam z komputera, to zazwyczaj jest właśnie za moimi plecami.
Ciekawostka nr 1: robiłam te zdjęcia, siedząc na biurku.
Ciekawostka nr 2: środkowe zdjęcie nie pasuje do reszty, bo zrobiłam je kilka godzin później, jak po wrzuceniu na Bloggera okazało się, że nie było tak wyraźne, jak chciałam.


 No i ostatnie zdjęcie - obrazki, które mam nad łóżkiem.


Jako gratis mam jeszcze trzy zdjęcia: widok, jaki miałam z okna dziś około 13:30 oraz jeszcze jedno zdjęcie kota (a co mi tam).








To już tyle ode mnie na dziś, idę wylogować się do życia.
A tak na serio, to zwyczajnie kolejny odcinek "Sabriny" sam się nie obejrzy.

7 komentarzy:

  1. Ach, moja kolorystyka ścian! Masz śliczny pokój, taki przytulny :)
    Widzę, że czytasz "Ten jeden dzień". Zastanawiam się nad tą książką. Jeśli będzie tak dobra jak "Wróć, jeśli pamiętasz", to się skuszę.
    Kotek jest świetny :D Aż przez chwilę siedziałam z myślą "Wtf?, gdzie ten kot?", ale w końcu mój mózg ogarnął, o co chodzi.
    Widoki za oknem też masz fajne. Mogę do Ciebie wpaść? :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że mam przyjemnie. :3
      Jeśli o mnie chodzi, to "Ten jeden dzień" podoba mi się najbardziej z książek Gayle Forman, które czytałam (mam za sobą "Zostań, jeśli kochasz" i "Wróć, jeśli pamiętasz"), bo różni się tematyką i ta mi bardziej podpasowała.
      Zapraszam serdecznie. :D

      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. ja nie mam w pokoju miejsca na ksiązki aby postawić :( te co kupie od razu wkładam do komody i tam leża byle jak ;/ śliczny kotek *.*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie to bywa...
      Dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. świetnie masz w pokoju!! ściany ciemne ale są naprawdę extra - na pierwszym zdjęciu myślałam że są granatowe ale widzę po innych fotach że to po prostu niebieski :) zazdroszczę ci takiego fajnego pokoju nasz w internacie nie jest zbyt ładny chociaż się staramy ale mebli i podłogi nie da się wymienić ;/ kota chętnie bym pogmerała za uchem bo lubię koty :)
    grasz na gitarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to to jest taki ciemny niebieski, zależy od światła. Teraz (jak jest ciemno) to wygląda na granatowy, ale około południa jest taki bardziej niebieski niebieski, że tak powiem. :)
      Zapraszam do siebie, to się pobawisz z kotem. ;D
      Niestety nie gram na gitarze. Należała do mojego starszego brata, jak się wyprowadził z domu to ją dostałam w spadku. Chciałam się nauczyć, ale skończyło się na chęciach i tylko mam ozdobę w pokoju. ;)

      Usuń