niedziela, 18 października 2015

Szablon + zapowiedź? roomtouru

Miałam dzisiaj nie publikować notki, bo pisałam tu dwa dni pod rząd i w dodatku dosyć obszernie, ale zajrzałam na Bloggera i okazało się, że właśnie dzisiaj nadszedł dzień otrzymania szablonu.

CZY WY WIDZICIE TO CUDEŃKO?!
Jezu, już sam nagłówek mi się podobał, ale całość jest taka piękna, że normalnie napatrzeć się nie mogę.

Uwaga, trochę objaśnień:
Dziewczyna z pierwszego planu na szablonie (trochę mniejsze zdjęcie) to Liesel Meminger, tytułowa bohaterka książki i filmu Złodziejka książek. Jest tutaj, bo a) akcja książki rozgrywa się w trakcie drugiej wojny światowej i b) ogólnie książka mi się podobała. :)
Druga dziewczyna to Lilith, bohaterka Anioła Śmierci (w oryginale Wakolda). Jeżeli wam powiem (lub przypomnę, bo chyba już o tym pisałam), że oprócz tego pojawia się tam Josef Mengele, to to chyba mówi wszystko. :3
A cytat You live to die another day pochodzi z jednej z piosenek o Five Nights at Freddy's.
Czego chcieć więcej?

W razie gdybyście chcieli znaleźć którąś z dawniejszych notek, to teraz zamiast archiwum bloga z boku jest zakładka Spis postów, tak żeby nie było za dużo rzeczy w prawej kolumnie.
Chyba że przestanie mi się chcieć to uzupełniać, to wtedy wrócę do archiwum.


Ale czy wy widzicie jaki ten szablon jest piękny?! A w tym nagłówku jakie jest fajne tło! To okno z tą wieżą za nim i te akwedukty i te różyczki i w ogóle... a to z jaką zamaszystością dzisiaj piszę chyba już podpada pod gwałcenie klawiatury.



Tak z innej beczki - w zeszłym roku miałam remontowany pokój i obiecałam sobie wtedy, że zrobię zdjęcia nowego wystroju i wrzucę na bloga. Chyba nawet gdzieś to publicznie zapowiadałam. Teraz ten wystrój nie jest już aż taki nowy - ja się już przyzwyczaiłam - ale może ktoś chce to zobaczyć?
Ja o tym w ogóle zapomniałam, ale olśniło mnie, że miałam coś takiego zrobić, jak wczoraj zrobiłam te porządki na półce.


Kończę już, bo po tym weekendzie będziecie mieć mnie dosyć. :) Zresztą mam jeszcze coś do zrobienia do szkoły. Niestety. :(

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiadomo :D
      Dobrze, w takim razie niedługo zapodam pokój. ;)

      Usuń
  2. Świetny szablon! :) Ciemny, ale nie przygnębiający, a nagłówek jest tak dobrze skonstruowany, że patrzenie w niego może stać się nowym hobby :D
    Choć i tak szablon z Jamesem był najlepszym, jaki u Ciebie widziałam :P
    Ja też chcę zdjęcia pokoju!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jest moje hobby. :D
      Będę miała na jednym z blogów nowy szablon z Jamesem, stay tuned. ;)
      Dobrze, będzie pokój.

      Również pozdrawiam!

      Usuń