poniedziałek, 2 listopada 2015

#SmikeShirt

Paczajcie, co dzisiaj do mnie dotarło!
KOSZULKA OD SMIKE'A!


W realu wygląda lepiej niż na tych wszystkich zdjęciach, ale to by the way.


Prawie płakałam z radości!
Mam jeszcze jedno zdjęcie, na którym jestem ja ubrana w koszulkę, ale tu go nie wstawię, bo brzydko wyszłam. Wstawiłam je na Twittera z hashtagiem #SmikeShirt, żeby do Smike'a to dotarło. Trochę mi głupio, że takie zdjęcie dałam, ale wiem, że nie zrobiłabym lepszego, ale w sumie czego się nie robi, żeby cię senpai zauważył. :3


Mam takie pytanie: kto z obecnych tutaj zagląda do starych notek zobaczyć moje odpowiedzi na komentarze? Bo zazwyczaj odpowiadam wszystkim, ale nie wiem, czy jest sens wyjaśniać jakieś rzeczy w komentarzach, gdyby zainteresowany miał do tego nie dotrzeć.
I dotyczy się to też innych moich blogów, bo czasami są niedomówienia w opowiadaniach, które wyjaśniam w odpowiedziach na komentarze.


No i a propos tych innych blogów - nie wiem, czy by nie wprowadzić takiego systemu, że rozdział pojawia się co tydzień w piątek/sobotę, ale, że tak powiem, co tydzień na innym blogu. Także na pojedynczym opowiadaniu byłby co drugi weekend. W sumie ostatnio złapałam wenę w żagle, więc mogłabym sobie pisać naprzód i planować czy coś. Za każdym razem, jak coś takiego planuję, to i tak nie robię, ale kto bogatemu zabroni plany robić.
Mam koszulkę z Ameryki i jestem władcą tego zakątka Internetu, nikt mi nie podskoczy.

4 komentarze:

  1. Jej, cieszę się wraz z Tobą :D A to oznaczenie na Twitterze jest spoko, może akurat dotrze do Twojego senpaia?
    Jestem za! Co tydzień coś nowego do czytania? Poproszę!
    Zaglądam do komentarzy, robię tak chyba od początku swojej bloggerowej drogi.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się rzeczywiście pisać co tydzień. :D
      Ok, a więc mogę spokojnie odpisywać na komentarze.

      Usuń
  2. "Mam koszulkę z Ameryki i jestem władcą tego zakątka Internetu, nikt mi nie podskoczy." <3!! :) cieszę się twoim szczęściem!! :D

    Ja też zaglądam do tych starszych wpisów żeby spr odpowiedzi (jak nie zapomnę! :D)

    OdpowiedzUsuń