poniedziałek, 16 listopada 2015

#tumblrfriendships

Od wczoraj podziwiam siebie za zdolności społeczne. Napisałam do jednej dziewczyny na Tumblrze, bo w sumie od jakiegoś czasu się "śledziłyśmy się", ale jakoś nie było okazji pogadać, a wyszło na to, że obie byśmy chciały. Ustaliłyśmy, że mogę do niej napisać, jeśli będę mieć jakiś problem - postara się pomóc - albo jeśli po prostu będę chciała pogadać.
Generalnie poprosiłam ją o to, o co nigdy nie poprosiłam nikogo z najbliższego otoczenia. Ani nawet kogoś, kto mówi w tym samym języku co ja. Bo mi było głupio, żeby do kogoś w takim kontekście zagadać. A na Tumblrze pstryk! i napisałam.
I tak sobie piszemy dzisiaj. Żeby było śmiesznej - znowu to ja zagadałam pierwsza. xD



Przeraża mnie to, że mam dwa tygodnie na wybranie obrazków do Grudnia z WHIMW. W magicznym folderze na to mam dopiero pięć zdjęć, potrzebuję jeszcze 26! No dobra, w sumie to 23, bo są dwa zdjęcia, które chcę zrobić sama na bieżąco, a jedno potrzebuję tylko znaleźć i zapisać. Jak ja sobie poradzę z szukaniem, to nie wiem. ;_; Chyba pora wrócić do magicznego folderu z obrazkami z Kwejka, tam na pewno coś się znajdzie.
Albo będę zapychać dziury piosenkami, bo ich to nigdy za mało. xD



Wam też się tak nic nie chce od trzech dni? Jakoś od piątku najchętniej to na zmianę bym czytała albo spała, ale nie jestem pewna, czy przez na przykład pogodę wszyscy tak mają, czy to tylko ja przez owulację.

Dobra, a więc idę się myć i do łóżka, bo umieram. Znowu.

2 komentarze:

  1. Czasami nawet największy introwertyk zdobędzie się na interakcje ;) a takie znajomości na portalach bywają lepszymi niż te w realu do pewnych pytań.
    Dasz radę z tymi obrazkami. Tylko musisz znaleźć w sobie chęci do szukania.
    Raczej od niedzieli mam słabszy nastrój - wina wczesnej pobudki o czwartej i wielu godzin angielskiego. Ale to pewnie minie.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja siebie nie poznaję przez to, i to jest takie dziwne.
      Chęci to ja akurat mam, ale nie mam pojęcia, jakich obrazków szukać. ;_;

      Usuń