wtorek, 1 grudnia 2015

1 grudnia

Kurde, miałam napisać tego posta troszkę wcześniej, ale jak zwykle mnie trochę rzeczy odciągnęło. Najpierw krążyłam po YouTube, potem grałam, a potem poszłam na telewizję.



A więc biorę głęboki wdech - i zaczynam!
Tak, to jest gif na dziś. xD


Zastanawia mnie pewna rzecz: dlaczego czasami, jak wspominam przeszłość, to płaczę ze smutku, a czasem - ze śmiechu?
W zeszłym tygodniu poryczałam się na piosence, która dużo dla mnie znaczy i niby z zasady jest smutna, ale nigdy nie doprowadziła mnie do płaczu. A dzisiaj z kolei znalazłam filmik, który jest normalny, ale odwaliło mi jak rzadko.

Słucham Indie Rock - muzyki dla ambitnych. Nie to co ty!

To akurat cytat z innego filmiku, ale też mi przez niego odwala. xD



Tak wracając do tematu tego, że znowu późno piszę - zastanawiałam się, czy by nie ustalić tego Grudnia na jedną godzinę, na przykład codziennie o 20:00. Potem jednak stwierdziłam, że znam siebie aż nazbyt dobrze i wiem, że to nie wypali. Przecież to już będzie cud, jeśli przez cały miesiąc codziennie uda mi się coś napisać. Nieważne, czy o 16:00, czy o 23:00 - ważne, żeby były posty, co nie?


A w przyszły weekend chyba nie pójdę wcale spać. Jak pomyślę sobie o tych książkach, które chciałabym skończyć czytać, albo o filmach, które bym sobie obejrzała, to codzienne siedzenie do czwartej to mało. Żartuję, skończy się na tym, że nie zrobię nic z tego, co planuję, ale nie odbierajcie mi marzeń. xD


Dobra, na dziś koniec. Będę was informować na bieżąco (dosłownie!). Przecież obietnic o pisaniu się dotrzymuje, co nie?

2 komentarze:

  1. Christina Ricci na gifie i jakoś tak się uśmiechnęłam sentymentalnie. Rodzina Addamsów była fajna!
    Jeżeli wiesz, że nie dasz rady, bo nie jesteś z osób planujących, to Cię popieram - nie ustalaj sobie dat! Bo to nie wypali.
    Mnie też zdarzają się takie emocje przy bezuczuciowych rzeczach. Paranoja jakaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ustalałabym sobie dat, tylko godziny - przecież daty są z góry ustalone, bo mam pisać cały grudzień. Zresztą napisałam, że wiem, że to nie wypali i dlatego nie ustalam. xD Tylko może nie do końca takimi słowami. xD
      Cóż, bywa.

      Usuń