piątek, 11 grudnia 2015

11 grudnia

Jako że nie mam pomysłu na posta, to zaleję was "śnieżnymi inspiracjami", czyli wrzucę tu trochę zdjęć (z różnych źródeł), które mi się podobają, a dotyczą takiej zimowej pogody, bo tęsknię za śniegiem.
Czyli dzisiaj notka, która wymaga mało i ode mnie, i od was.













Tego ostatniego zdjęcia to ja się w sumie nie spodziewałam tutaj xD Ale przeglądałam folder z Tumblra - wszyscy wiemy, jakie zdjęcia tam przeważają - i na nie trafiłam. No i stwierdziłam, że jak jest śnieg, to co mi tam! :)

Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Hahaha, wiesz jaki to daje niesamowity efekt? Oglądasz zdjęcia, jarasz się zimą jak za czasów podstawówki, a tu nagle... Glebłam xD
    Miałaś świetny pomysł z tymi codziennymi grudniowymi postami, rozbawiasz mnie, a tego trochę potrzebuję. Dziękuję! <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń