poniedziałek, 14 grudnia 2015

14 grudnia

Dobry wieczór!

Dzisiaj na historii rozmawialiśmy o prezentach na Boże Narodzenie. I to generalnie nie jest ważne, ale stwierdziłam, że dzisiaj mogę wstawić to zdjęcie:

Tak, yhym, z Tumblra.

Chcę takie kapcie! Kupi mi ktoś? :)


Miałam się pouczyć na test z geografii i z wiedzy o prawie, a zamiast tego znowu zamulałam całe popołudnie przed kompem i śpiewałam o obozach koncentracyjnych. Pomijając już to, że:
a) korzystając z Internetu zrobiłam zadanie domowe na polski
b) tego popołudnia już znowu tak dużo nie miałam, bo byłam w domu 16:30, swoimi sprawami zaczęłam zajmować się tak około 17:00.
Ach, te 9 lekcji w poniedziałki...



Zastanawiałam się dziś w szkole, czy przypadkiem Welcome Here In My World jako nazwa osoby blogującej nie jest zbyt długa i głupio brzmiąca. Niby to ustawiłam ze względu na Tumblra, ale co zaszkodzi zmienić to tutaj. Pomyślałam, że może mogłabym wymyślić sobie jakieś imię i nazwisko, którego bym używała?
Nawet już mam pomysł - chciałabym się w Internecie nazywać Georgia Raven Malone, w skrócie Georgia R. Malone albo G. R. Malone. Podoba się?
Problem jest taki, że prawie wszędzie jestem zalogowana jako WHIMW (gdzieniegdzie nawet jeszcze jako ThingsInsideOfMe), a nie chce mi się tego zmieniać, zmieniłabym to tylko tutaj i ewentualnie na Wattpadzie, bo w sumie tylko to konto jest takie nierozłączne z blogowym - resztę olewam albo nie ma ono zbyt wielkiego związku z tym, co robię tutaj. No i przechrzciłabym fanpage na Facebooku.
Co sądzicie? :)

4 komentarze:

  1. dla mnie spoko! a skąd taka nazwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) W sumie to nie wiem, siedziałam na angielskim i wymyślałam :)

      Usuń
  2. Świetne te kapcie :D Jaka cena? Może na przyszły rok Ci kupię.
    Georgia Raven Malone. Przyznaję, że taka kombinacja mi się podoba :) Jeśli będziesz się podpisywała Georgia R. Malone, to będziesz trzecią osobą obok mnie i Ayame I. Rain, którą znam i która stosuje taki zapis swojego nicku. Zmieniaj! Lepiej będzie mi się Ciebie nominowała do tagów/LBA ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, trzeba by sprawdzić. :)
      No to po przyjściu do domu zmienię. :D

      Usuń