środa, 2 grudnia 2015

2 grudnia



Nie, ja się wcale nie chwalę. :P

Już przed wakacjami było na sto % wiadomo, że jestem nominowana do stypendium Prezesa Rady Ministrów. No i dzisiaj pojechałam do Katowic na oficjalne wręczenie. Generalnie było zabawnie, bo na przykład do wręczania dyplomów wychodziliśmy rzędami, w których byliśmy usadzeni alfabetycznie po 10 osób - byłam druga w pierwszym rzędzie - i dziewczyna przede mną ciągle przysypiała, w sensie że jak mieliśmy wstać/usiąść to nie ogarniała i ją musiałam szturchać żeby coś zrobiła. xD A potem jakaś pani z Wydziału Nauk Społecznych przedstawiła nam wykład o ciekawości i w myślach jej ciągle dogryzałam.

Jako że wręczenie skończyło się stosunkowo szybko, czego zresztą wszyscy się spodziewali, to wybrałam się z mamą i siostrą na zakupy. Oczywiście nie obyło się bez wizyty w księgarni, i co? I dostałam dwie książki! :) Jedną za stypendium, a drugą na Mikołajki, które są w niedzielę, kiedy to dostanę obie pozycje "na stałe" - na razie leżą w szafie, bo gdybym je miała w pokoju, to bym siedziała i czytała.
Tytułami pochwalę się w wyżej wymienioną niedzielę - może nawet dam zdjęcie. Do tego dnia macie czas, żeby pozgadywać, co takiego sobie kupiłam. Dam wam podpowiedź, że:
książka nr 1 jest reportażem i kojarzy mi się z lipcem (tak generalnie)
książka nr 2 jest dla młodzieży i dotyczy blogowania.
Trochę mocne te podpowiedzi (według mnie), ale może nie zgadniecie. xD Żartuję, chcę, żebyście zgadli, ale nie będę mówić więcej.


Dobra, kończę, bo dosłownie padam z nóg i idę już spać. Dobranoc!

4 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję stypendium :) Haha, że też musiałaś pilnować kogoś nieznajomego, by siary nie robił.
    Jedna z tych książek to chyba Fangirl. Jakoś nie czuję chęci jej przeczytania, to wina boomu, który właśnie trwa. Ale podpowiedź do drugiej nic mi nie mówi. Mam nadzieję, że wstawisz w niedzielę zdjęcie ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Nie, to nie Fangirl, chociaż o tej też myślałam. Dowiesz się w niedzielę. ;)

      Usuń
  2. wowww!! ale czad z tym stypendium!! gratuluję.... dla mnie to niewyobrażalne!! co do ksiażek to nie mam pojecia bo nie czytam jak wiesz... :P ale z chęcia się dowiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Poczekaj do niedzieli, to się dowiesz ;3

      Usuń