czwartek, 24 grudnia 2015

24 grudnia

A więc witam serdecznie w Wigilię!

Jestem dzieckiem szczęścia! Wczoraj znajoma podesłała mi linka do konkursu, w którym można było wygrać książkę Moi sąsiedzi nie żyją.
link do opisu książki: http://www.granice.pl/ksiazka,moi-sasiedzi-nie-zyja,3928102
link do konkursu: https://www.facebook.com/Sztukater/photos/a.108214415927920.16432.106611002754928/940398342709519/?type=3
Stwierdziłam, że wezmę sobie udział - chyba wiadomo dlaczego - i... wygrałam! Taki tam prezent na święta.
Ivy, jeśli to czytasz - jeszcze raz dziękuję. :) Sprawiłaś mi fajną niespodziankę. :)


Dobra, w sumie więcej nie będę was gnębić moją pisaniną, bo są święta, pewnie wszyscy zabiegani - ja zresztą też. :D Przyszedł więc czas na moje życzenia.
Nie będę pisać nic skomplikowanego, bo by mi odwaliło, więc po prostu:
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku*! :)

Inne życzenia możecie sobie ode mnie sami dopowiedzieć. :D





Od czterech lat chciałam zrobić takie zdjęcie! Nie pytajcie. :D


*Na Nowy Rok będę wam jeszcze czegoś życzyć, ale dzisiaj już naprawdę nie mam inwencji, a takie życzenia dobrze brzmią. :)

2 komentarze:

  1. Wspaniały przypadek przed świętami. Gratuluję!
    Tobie także wesołych i radosnych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń