czwartek, 31 grudnia 2015

31 grudnia


Tak będzie xD Jak co roku :D


Miałam tu coś napisać, ale zapomniałam i tak siedzę od godziny.
Aha, wiem.
No więc, Grudzień się kończy, już nie będzie codziennych notek... chlip ;_; W sumie fajnie się tak pisało. Przychodziłam po szkole do domu i wiedziałam, że będę mieć co robić i w ogóle. Muszę tak robić częściej, nawet mam plan na kolejne codzienne pisanie - w moje ferie, czyli od 12 do 28 lutego (od ostatniego dnia szkolnego przed feriami = taki początek wolnego do ostatniego dnia ferii). Kto jest za?
Możecie mi też podrzucać tematy na jakiekolwiek przyszłoroczne notki. :)

Także tego... Spędźcie dobrze tego Sylwestra. Na Nowy Rok życzę wam zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i takie tam. I do zobaczenia w styczniu. :)


PS. Kalendarz już wisi. :D

2 komentarze:

  1. Filch wymiata! :D
    Mnie się strasznie podobały te codzienne notki. Można Cię było poznać i zobaczyć, ile rzeczy nas łączy ;)
    Dobrej zabawy w dniu dzisiejszym i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)
    A ja muszę sobie kupić kalendarz-notes. Mam nadzieję, że jeszcze w Biedronce będą, czarny mi się spodobał.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rzeczywiście muszę jeszcze kiedyś tak codziennie pisać, skoro się podobało. :)
      A dziękuję. ^^
      Tak jak w tym roku nie miałam żadnego kalendarza, to na 2016 mam notes i na ścianę. Mam nadzieję, że uda Ci się jeszcze kupić ten wymarzony. ;)

      Również pozdrawiam!

      Usuń