niedziela, 6 grudnia 2015

6 grudnia

Cześć i czołem, kluski z rosołem!
Jak wam mijają Mikołajki? Jak zdrowie, jak humor? (Nie musicie odpowiadać, jeśli nie chcecie, spoko ;)).

Zgodnie z obietnicą, niniejszym chwalę się książkami, które sobie kupiłam w środę, a dzisiaj dostałam na stałe.


Asne Seierstad - Jeden z nas. Opowieść o Norwegii, czyli w najkrótszym skrócie książka o 22 lipca 2011: zamachu w Oslo, masakrze na wyspie Utoya i te sprawy. Dlatego jako podpowiedź dałam reportaż i skojarzenia z lipcem.
Zoe Sugg - Girl Online, czyli książka dla młodzieży i o blogowaniu: według opisu główna bohaterka prowadzi bloga o swoim codziennym życiu i takie tam.

W sumie Twoje skojarzenie, Cleo, z książką Fangirl, było słuszne - zapomniałam o szerokim pojęciu słowa "blogowanie" (a przecież sama piszę opowiadania, nawet mam kilka fanfików na swoim koncie!). No i myślę o kupnie Fangirl, ale na Girl Online padło wcześniej. ;)

Ale to wszystko nie jest ważne - ważne, że teraz wszyscy wszystko wiedzą. :D
Niniejszym zadaję sobie zadanie do wykonania: przeczytać do świąt wszystkie książki, jakie zaczęłam (w liczbie pięciu) + te z Mikołaja, żeby nie zalegać przynajmniej z takimi, co to dawno je miałam skończyć. No i te dwie BARDZO chcę przeczytać. Mam trochę ponad dwa tygle, powinnam zdążyć.

4 komentarze:

  1. Nie mam zbytnio humoru, jeden przeczytany dzisiaj rozdział na pewnym blogu mnie zdruzgotał.
    No tak, byłam blisko z tym tytułem. Właśnie poza Fangirl i Girl Online, jest jeszcze druga część tej drugiej, czyli obecnie trzy powieści o blogowaniu. Mogłam nie trafić z tytułem.
    Będziesz czytać o Breiviku, to ja chcę później jakąś recenzję ;)
    Powodzenia w przeczytaniu wszystkiego, co zaplanowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. :)
      Recenzja oczywiście będzie! No, może nie taka typowa, ale na pewno wyrzucę z siebie emocje i przemyślenia.
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Ja też jestem ciekawa jak ci się sposoba ta książka!

    OdpowiedzUsuń