czwartek, 28 stycznia 2016

...bo jest moje!

Wszyscy jesteśmy Żydami - mówił Barack Obama na wręczeniu odznaczenia Sprawiedliwy wśród Narodów Świata. Bez obrazy dla nikogo (zwłaszcza dla Żydów), ale czuję się urażona. -.-' Co prawda nie uważam się jeszcze za antysemitkę czy coś, łapię też sens stwierdzeń tego typu, ale... nie. Nie jestem Żydówką ani nie utożsamiam się z prześladowanymi Żydami. No po prostu nie.


Wczoraj mi się trochę nudziło, to obejrzałam sobie film animowany W głowie się nie mieści. Kiedy dłużej nad nim pomyślałam, to dotarło do mnie, jak genialnie pokazane jest tam dorastanie, emocje wieku nastoletniego. No naprawdę, geniusz po prostu. Daję okejkę i polecam serdecznie.


Moja koleżanka odkryła Wattpada. Czekam na moment, w którym znajdzie moje opowiadanie o Trzeciej Rzeszy i mi je poleci, nie wiedząc, że jest moje. xD Żartuję, nie znajdzie, bo raczej czyta fanfiction dotyczące Harry'ego Pottera, ale zabawne byłoby odbyć z nią rozmowę w takim stylu:
-Hania, Hania, znalazłam opowiadanie, które ci się spodoba!
-O czym jest?
-No, o Trzeciej Rzeszy! Na razie jest jeden rozdział, i nie wiem, kiedy pojawi się kolejny...
-Pewnie jutro albo pojutrze.
-Skąd wiesz?
-Bo jest moje!
Leżę i nie wstaję XD


Boszsz... jak mi się nic nie chce...! Nawet siedzieć na YouTube i oglądać głupich filmików, co już jest dziwne, bo to jeden z sensów mojego istnienia. Spać mi się też nie chce, przynajmniej nie o tej porze, a może by mi to pomogło, bo poszłabym spać, zwalając wszelkie zło tego świata na zmęczenie.


Jutro zaczynam czytać Dzienniki ze Spandau Speera. Nie wiem czemu, ale mam przeczucie, że będę płakać.

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam, że Obama takie coś powiedział. Nie interesuje mnie zbytnio pokazywanie się publicznie, bo jakaś rocznica czy coś.
    Ostatnio nie mam głowy do animacji, chyba że pełnometrażowe anime. Ale wiem, że W głowie się nie mieści nominowane jest do Oscara.
    Taka rozmowa byłaby świetna :D
    A mnie się właśnie chce spać, a mózg nie przyswaja wiedzy na niedzielny egzamin.
    To ja już mówię dobranoc! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w domu cały czas jest włączony telewizor i leciały akurat jakieś informacje, to słyszałam.
      O, a ja nie wiedziałam. Znaczy wiedziałam, ale jakoś wyleciało mi z głowy. Bardziej skupiłam się na tym, że Cate Blanchett i Rooney Mara są nominowane za film Carol, który chcę obejrzeć, jak wejdzie do kin w Polsce. Czuję, że mi się spodoba, poza tym lubię Rooney. :3

      Dobranoc! ;)

      Usuń