sobota, 16 stycznia 2016

Pół roku bloga My Little World

Zapytałam, czy chcecie filmik. Usłyszałam, że chcecie - no to macie. :)





Na początku się denerwowałam, ale potem się rozkręciłam i nawet się okazało, że te 15 minut to mało. xD I - o dziwo - moje jąkanie się i wszelkie inne wady wymowy były dziś wyjątkowo ogarnięte.
Mam nadzieję, że to, jak się bawię własnymi dłońmi albo kabelkiem od słuchawek wam nie przeszkadzało. To pierwszy filmik w tym stylu, który nagrywałam, nie mogłam się odnaleźć. I ucina mi część głowy, ale to było najlepsze miejsce, w którym mogłam postawić aparat. Na następny raz najwyżej coś wymyślę.

Co jeszcze miało być, ale zapomniałam:
1. Tak, Dark Shadows: The Revival jest o wampirach, ale to nie jest główna rzecz, o którą chodziło - jak zresztą zauważyliście, bo w końcu o tym nie wspomniałam.
2. Gdyby pierwsze 30 sekund filmu, który pokazuję, było człowiekiem, to podałoby mnie do sądu za nękanie, bo tyle razy już to widziałam.
3. Chciałam pokazać kota, ale akurat jak nagrywałam to nie przyszedł. ;_;
4. Jeśli chcecie jeszcze jakieś filmiki, to a) dajcie mi o tym znać i b) możecie mi podrzucać tematy. Na pewno będzie ten na rocznicę, myślałam też o filmowym wydaniu jakiegoś tagu, ale to jak dostanę nominację, nie będę specjalnie szukać.

6 komentarzy:

  1. Weź tyle nie dziękuj, bo nie ma za co! Ja Cię lubię, dlatego tu jestem ;)
    Najczęściej spotykam się u szabloniarek z zasadą, że blog musi mieć przynajmniej trzy notki. Więc ja się będę starała o szablon z Jamesem (<3) koło września.
    Moją Rozważną najczęściej czytają z USA xD Poza Polakami, oczywiście.
    Masz Szczerbatka na biurku? :o Wow!
    Aż weszłam na własny filmweb zobaczyć, czy coś widziałam z Benem. Star Trek i Rycerz Króla Artura. Nie jest źle.
    Twoja radość mnie przeraża :D Miłego czytania!
    Tom Hiddleston, który na zawsze pozostanie w pamięci kinomanów jako Loki!
    Fajny film :) Czasami prawie w ogóle Cię nie słychać, ale fajnie widzieć, jak dzielisz się częścią siebie.
    Wszystkiego dobrego z okazji pół roku!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj nagrać taki filmik, może wtedy zrozumiesz, dlaczego tyle dziękuję. Jak włączyłam aparat to mi się automatycznie dziękowanie uruchomiło. :D A jeszcze wczoraj też bym komuś tak powiedziała.
      Ja zamawiam u dziewczyny, która w regulaminie jedną notkę, dlatego wrzuciłam "Słowem wstępu" na Podróż. Tylko nie wiem, czy mi przyjmie zamówienie, bo ma sporo innych i mało czasu.
      Tak, mam Szczerbatka, kupiłam w wakacje. ^^
      Wiem, że ta radość jest przerażająca, ale przynajmniej szczera! ;)
      Ogarnęłam, że mnie momentami nie słychać, jak już wrzucałam filmik na YT i równolegle oglądałam go na komputerze, i trochę szkoda mi było czasu. Nie chciałam też powtarzać nagrywania, bo mi się spodobał, a za drugim podejściem nie wyszedłby taki spontaniczny.
      Dziękuję! :D

      Usuń
  2. w domu nie mam netu znowu więc nie miałam jak obejrzeć :( dopiero dziś nadrobiłam z samego rana w internacie! :) podziwiam cię że jarasz sie tak książkami i to takimi niezupełnie dla nastolatków ;) muszę w końcu zabrać się za czytanie którejś poleconej przez ciebie tyko oczywiście w naszej bibliotece szkolnej żadnej z nich nie ma... chyba będę musiała popytać wśród koleżanek albo nauczycielek które mają dzieci w moim wieku ;)
    film fajny! sympatyczna jesteś, nawet jak Cię czasem nie słychać! :) dawaj więcej :) pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż wcale :) Cóż, tak już mam z tym jaraniem się. ;)
      A może zapytasz pani z biblioteki czy nie poleciłaby Ci jakichś fajnych książek które są w bibliotece? A nuż coś się znajdzie fajnego. ;)
      Cieszę się, że uważasz mnie za sympatyczną. :3 Na pewno będzie więcej filmików! Też pozdrawiam :*

      Usuń
  3. racja przecież w bibliotece może być coś innego ciekawego! :)

    OdpowiedzUsuń