wtorek, 12 stycznia 2016

Seeerio?

To co, nabijamy wyświetlenia dalej, nie?

Kartka z kalendarza:
1893 - urodził się Hermann Göring, niemiecki polityk, działacz nazistowski, feldmarszałek, minister lotnictwa.

No to tyle słowem wstępu na dziś.
Chociaż nie, opowiem wam coś jeszcze, co w sumie jest związane. To znaczy bardziej jest związane z samymi w sobie datami urodzin nazistów, ale zaraz przejdę do sedna.

Zgłosiłam się kiedyś na konkurs wiedzy o Maksymilianie Marii Kolbe (uprzedzając ewentualne pytania - tak, zapisywała na niego nauczycielka religii, na którą chodzę). No i jak wszyscy wiemy albo i nie ojciec Kolbe zginął w Oświęcimiu. Zresztą jak się jest na wycieczce w Oświęcimiu, to trochę o tym opowiadają (byłam to wiem, wink wink).
No i dzisiaj przeczytałam uważnie regulamin i się okazało, że konkurs jest 16 marca. Czyli w rocznicę urodzin Josefa Mengele.
Huehuehuehuehuehuehuehuehuehuehue! xD
W sumie to nie wiem czemu mnie to śmieszy, ale śmieszy. Leżę i nie wstaję normalnie.



Tu miał być próbny filmik, którym sprawdzałam, czy umiem włączyć aparat, nie widząc przycisku nagrywania, ale stwierdziłam, że nie będę się błaźnić przed sobotą. Powiem tylko, że się udało.


Dobra, idę już spać powoli. :D Napisałabym o czymś jeszcze, ale chcę mieć o czym mówić na sobotnim filmiku. Z drugiej strony się zastanawiam, czy zmieszczę się w tych piętnastu minutach, przez które mój aparat może nagrywać w jednym kawałku, ale trudno. Najwyżej nagram dwa i ewentualnie będę sklejać.

4 komentarze:

  1. Uczciłabym jego urodziny, ale post przeczytałam dzisiaj, więc za późno.
    Ciekawy zbieg okoliczności xD Przypomniałaś mi tę kolejkę w Auschwitz pod drzwi celi Kolbego. Odrobinę to mną wstrząsnęło.
    Czekam na filmik!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno! xD
      Ciągle się zastanawiam, czy to na pewno jest przypadek. ;)

      Usuń
  2. przypadek?! nie sądzę!! :D huehuehue... mnie też to jakoś rozśmieszyło ale to przez to w jaki sposób to napisałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej bycie zabawną mi się udaje :D

      Usuń