czwartek, 11 lutego 2016

Grasz w grę?

Miałam dziś zrobić coś do szkoły albo napisać opowiadanie - poszłam grać w grę. xD

Planowałam specjalne opowiadanie na Walentynki, ale okazało się, że nie mam pomysłu, więc nawet się nie brałam. Ale za to spróbuję opublikować rozdział na Życie jest podróżą, a tutaj będzie jakiś post tematyczny. Tylko nie wiem jeszcze jaki dokładnie.


Dziś na sprawdzianie z wosu mi odwaliło, bo przerabialiśmy dział o polityce i był też temat o ideologiach. No to siedzę przed sprawdzianem i mówię sobie: niech będzie o ideologiach totalitarnych, niech będzie, błagam! No i było! Uniosłam zaciśniętą pięść na wysokość piersi i przymknęłam oczy z szeptem: zwycięstwo...
Ja wiem, że koledzy się pewnie na mnie spojrzeli jak na debila, ale co tam! Ważne, że mogłam nazizm opisać. :D



Znowu nie mam nic więcej do napisania i znowu mnie wzięło na "stare" piosenki, więc no.



I kiedy stanie w ogniu dom uciekaj bracie stąd, bo
strzelają
Miasto udławi się gradem bomb
W pewną zimową noc kontrolowaną
W ruinach, zgliszczach znajdziesz mnie tam gdzie trzymamy broń naładowaną

4 komentarze:

  1. To już jest twoje zboczenie, naprawdę. :D A niech inni patrzą na Ciebie jak na wariatkę - bo każdy, kto ma trochę wiedzy w głowie to wariat, kujon i tak dalej. Przerabiałam ten schemat na lekcjach języka polskiego, kiedy trzeba było wziąć w obroty jakiś tekst literacki i go omówić. Ja wtedy otrzymywałam zakaz odzywania się od polonisty, ale jak szybko się on ukazywał, tak szybko go zdejmowano, bo nikt nie umiał udzielić dokładnej odpowiedzi.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem! Ale mi z tym dobrze :D
      Szlabanu chyba nigdy nie dostałam, ale bywam ostatnią deską ratunku na polskim. Szlaban to mam na angielskim, bo umiem najlepiej, a reszta klasy też musi się czegoś nauczyć. :)

      Usuń
  2. Mnie udało się napisać shota na walentynki, ale to przez antologię. Pomysł znalazł się dość szybko.
    Hahaha, Twoja radość mnie cieszy :D Przynajmniej jesteś pewna, że poszło Ci dobrze, skoro mogłaś się rozpisać na znany sobie bardzo dobrze temat.
    Hahaha, tytuł piosenki to "Mizeria", a ja właśnie trę na nią ogórki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać drugą część do fanfiction o Hessie i Goebbelsie, ale nie umiałam znaleźć sobie dodatkowego motywu, to stwierdziłam, że nic na siłę.
      Dodatkowy punkt zawsze spoko :)
      Przypadek? Nie sądzę ;D

      Usuń