poniedziałek, 22 lutego 2016

Smile!

Dzisiaj stwierdziłam, że w sumie mogę pokazać wam zdjęcia, jakie planuję wstawić na nowy szablon. Wybrałam te trzy:


Rooney! ♥ Przy tej fazie, jaką mam na nią ostatnio, nie mogło jej tu zabraknąć. No i to zdjęcie jest super! Stwierdziłam, że potrzebuję jasnego i przy okazji wesołego szablonu, podobnego do tych, jakie wstawiałam tutaj w wakacje, i pomyślałam, że uśmiechnięta Rooney będzie pasować idealnie. 



Jeżeli bycie trzynastolatką można jeszcze zaliczyć jako dzieciństwo, to Lena Katina jest moją ulubioną piosenkarką jeszcze z czasów dzieciństwa. Ma cudowne piosenki - i te z czasów t.A.T.u, i te solowe. No i uwielbiam jej rude włosy.


Na ostatnim zdjęciu widzimy Melissę Joan Hart, w roli Sabriny - nastoletniej czarownicy. To serial mojego dzieciństwa, w tym przypadku tak typowo dzieciństwa (miałam 10-11 lat jak leciał na Polsacie), który - jak wiecie - ostatnio zaczęłam oglądać. Pomyślałam, że coś, co kojarzy mi się właśnie z beztroskimi latami sprzed okresu dojrzewania, też się przyda.


Jeśli chodzi o cytat, który się pojawi na szablonie - bo jakiś będzie na pewno - to mam wybranych kilka. Najbardziej skłaniam się ku temu:

Like a sketch that I once drew
I thought time was my partner

bo mi się kojarzy z grami oraz z Paryżem - mam taki notes, na którym jest katedra Notre Dame i właśnie ten cytat, a w środku moje stare notatki z gier.

Mam jeszcze kilka, nad którymi myślę. Są głównie z piosenek i z jednej strony by mi pasowały, ale z drugiej są trochę dołujące i nie wiem, czy by mi tu pasowały. Ale czegoś jeszcze poszukam.
Możliwe, że będzie cytat po polsku, bo w sumie mam fazę na takie ostatnio. Na szablonie do Podróży do III Rzeszy - który jest już zamówiony i przyjęty - będzie taki już na pewno.
Zobaczymy, jak to będzie. :)

2 komentarze:

  1. Patrząc na zdjęcia, jestem pewna, że szablon będzie naładowany optymizmem :)
    Czy mi się wydaje, czy Rooney jest bez makijażu? Jak tak, to wygląda naprawdę pięknie w każdych okolicznościach.
    Czas jako partner - brzmi dobrze. Tylko ten czas przeszły trochę może dobić.
    Ale ja się już nie mogę doczekać nowego wyglądu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest zamiar, żeby było dużo optymizmu. :)
      Mi się też wydaje, że Rooney jest bez makijażu, zresztą widziałam sporo takich jej zdjęć, jak szukałam "tego jedynego". Jak ktoś już jest ładny, to jest zawsze ładny, co tu dużo mówić. :)
      Tak jak pisałam, jeszcze się nad tym cytatem zastanowię. Z tym mam dobre skojarzenia, ale ten czas rzeczywiście trochę gryzie.
      Ja też się nie mogę doczekać! :D

      Usuń