środa, 16 marca 2016

Historia kołem się toczy

Dzisiaj to już TOTALNIE zaczynam wierzyć w przeznaczenie i w to, że ktoś nade mną czuwa.


Tak właściwie to dzisiejsza historia zaczyna się trochę ponad dwa lata temu, 10. lutego 2014 roku, kiedy byłam na wycieczce w Oświęcimiu - wtedy zaczęło się moje zainteresowanie nazizmem, bla bla bla. Znacie to.
Generalnie ta wycieczka odcisnęła na mnie swoje piętno, a "najtrwalej" wyniosłam stamtąd dwie historie: doktora Mengele i świętego Maksymiliana Kolbe.

Na początku tego roku szkolnego, kiedy moja nauczycielka z religii ogłosiła nam konkurs o ojcu Kolbe, zgłosiłam się bez wahania - bo Auschwitz. Jeszcze bardziej ucieszyłam się z podjętej decyzji, kiedy dowiedziałam się o terminie konkursu - tak jak teoretycznie Mengele i Kolbe nigdy więcej nie mieli mieć ze sobą czegokolwiek wspólnego (poza samym Auschwitz in general), to okazało się, że konkurs o tym drugim jest w rocznicę urodzin tego pierwszego.

Dzisiaj, jak te dwie postacie się na siebie po dwóch latach znowu nałożyły (to źle brzmi, ale ciiii!), to to nie mogło skończyć się źle.
I...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...wygrałam! Zajęłam pierwsze miejsce w kategorii szkół ponadgimnazjalnych. :D



Takie małe potwierdzenie. :D


I kolejne, że byłam. :)

Nawet sobie nie wyobrażacie, jaki mam zaciesz z tego wszystkiego!
Wracając do początku - mam takie przeczucie, że gdyby nie ta rocznica urodzin Mengelego dzisiaj, to wszystko wyglądałoby inaczej. Albo po prostu tak miało być.


A ten obrazek mi wybaczcie, ale towarzyszył mi w zeszłym roku i musi też w tym. Hehe xD


105!

4 komentarze:

  1. Gratuluję! :) Świetnie wyszłaś na tym zdjęciu.
    Chyba naprawdę ktoś nad Tobą czuwa.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! trochę skrajne masz te zainteresowania ;) ;) nagroda jakaś była czy tylko dyplom? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D No wiem, że łączę w sobie skrajności, ale to nie takie złe :))
      Były jeszcze nagrody, na przykład dostałam jeszcze książkę o historii Polski, ale średnio chciało mi się zdjęcia robić ;)

      Usuń