środa, 2 marca 2016

Imagine Dragons i naziści - część 2

Odbiór!

Chyba nie powinnam dziś pisać, biorąc pod uwagę to, a) jaka jest pora, b) o której jutro muszę wstać i c) jak się teraz czuję - a czuję się jak, delikatnie mówiąc, kupa - szczęśliwa, ale jednak kupa, jeśli wiecie, co mam na myśli. Jednak nie mogłam się powstrzymać.

Film był świetny! Tak jak się spodziewałam, było to nagranie z jednego z koncertów Imagine Dragons z ostatniej trasy koncertowej. I cieszę się, że nie pojechałam na prawdziwy koncert, bo wydając mniej pieniędzy miałam teraz praktycznie to samo w kinie (a może nawet lepsze, bo dobrze widziałam scenę - na widowni nie zawsze jest tak dobrze, byłam też wcześniej w domu i takie tam).
Nie odwaliło mi, powstrzymałam się od wybiegnięcia z sali z czyimś nazwiskiem na ustach, ale przez większość czasu darłam pyska - przez darcie pyska rozumiem głośne śpiewanie tych piosenek, które znam.

I nie zgubiłyśmy się z koleżanką w Katowicach, a to ja byłam przewodnikiem, hehe! :)


Z mojej strony to w sumie tyle - padam na ryj, muszę iść spać.


A jutro - w sumie to dziś, bo pewnie czytacie to w czwartek - będzie post luźno związany z wiarą. Spowiedź mnie natchnęła. Kto się cieszy? :)


No i tak, zmieniłam nazwę użytkownika z Georgia Raven Malone na Johanna Liesel Malone, bo to Georgia Raven było takie trochę z sufitu wzięte, a Johanna Liesel jest lepsze do tłumaczenia. Johanna to a) moje trzecie imię i b) prawdziwe pierwsze imię Magdy Goebbels, poza tym jest podobne do mojego pierwszego. A Liesel chyba wiecie, skąd jest.


Bez odbioru! - Hania, tropicielka pokulonych :)

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że film się podobał. To chyba było lepsze niż koncert :D
    Gratuluję niezgubienia się w Katowicach! :) Zdołałam przywyknąć do tego miasta, ale i tak poruszam się jedynie znanymi ścieżkami, bo po zajęciach nie mam czasu, by gdzieś iść.
    Johanna Liesel. Pasuje do Ciebie :)
    Hahaha, podpisałaś się tak! Jeej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam porównania z prawdziwym koncertem, ale chyba tak :)
      Dziękuję :D Ja sobie właśnie wytyczyłam znane ścieżki. :)
      Jak powiedziałam, że się podpiszę, to się podpisałam :3

      Usuń