piątek, 18 marca 2016

To jest moje miasto


Dzisiaj będzie krótko, ale muszę a) opowiedzieć jedną anegdotę i b) wyżalić się w jednej sprawie.


*tło: mieszkam na Śląsku - w Piekarach Śląskich, ale jeżdżę do szkoły do Wojkowic, czyli już do Zagłębia Dąbrowskiego*
Dzisiaj na historii:
Nauczyciel: Mieliśmy tu kiedyś ucznia, który mieszkał w Piekarach do Będzina pierwszy raz pojechał na wycieczce w drugiej klasie [liceum] - twierdził, że wcześniej nie było potrzeby.
Któryś z kolegów: A podobało mu się chociaż?
Nauczyciel: Jak się wyjedzie z Piekar, to wszędzie się podoba.
Ja: *mordercze spojrzenie spod grzywki*
Nauczyciel: No już nie patrz na mnie taka obrażona... Ja wiem, że jesteś z Piekar...

Pluję sobie w brodę, że wszystkie dobre riposty przyszły mi do głowy dopiero na przerwie. xD



Miałam jutro jechać do kina na Carol, ale akurat jak mam czas, żeby się zebrać i jechać, to przestali to puszczać w okolicznych kinach. ;_; Ale że też czuję potrzebę pojechania do kina tak po prostu, to stwierdziłam, że pojadę na Historię Roja (film o żołnierzach wyklętych). Może będą jacyś pokuleni Niemcy na początku, będę ich tropić. xD No i mogę jechać do bliższego kina - pojadę do Bytomia zamiast do Katowic, bo w okolicy to tylko w Katowicach grali Carol.
I bardzo możliwe, że będę nagrywać daily vloga na tej wycieczce, ale to jeszcze zobaczę. :)



Dobranoc!

2 komentarze:

  1. To tak, jakby Sosnowiec zamienić na Piekary. A w ogóle dlaczego wolisz dojeżdżać do Wojkowic? Na miejscu nie było odpowiedniej szkoły/ profilu?
    A ja akurat mam studia i mogłybyśmy się gdzieś minąć w okolicach rynku ;__; Miłego seansu i nagrywania! :)
    Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wojkowicach profil trochę bardziej mi pasował, zresztą w Piekarach w końcu nie otwarto klasy, nad którą się zastanawiałam. Przeważyło też to, że do szkoły w Wojkowicach chodziła moja siostra i trochę ją znałam - jedyna różnica to taka, że ja jestem w liceum, a siostra była w technikum, bo to zespół szkół.
      No widzisz, jaki pech :( Kiedyś na pewno się spotkamy! :)
      Dzięki :D

      Usuń