wtorek, 15 marca 2016

Violent, uncontrolled temper

ZANIM ZACZNIEMY
http://welcome-here-in-my-world.blogspot.com/2016/03/dzien-ze-mna.html ← TA NOTKA CZEKA NA JAKIKOLWIEK KOMENTARZ
Napiszcie mi chociaż, że obejrzeliście/obejrzycie filmik, to już będzie dużo dla mnie znaczyć.



Chciałam się tutaj wyżalić, ale bardziej zdenerwowana byłam wczoraj niż dziś, a dziś stwierdziłam, że nie będę psuć krwi ani sobie, ani nikomu innemu.
Ale ten obrazek muszę tu dziś dać:


Miał gwałtowny, niekontrolowany charakter, który doprowadzał go do szaleństwa, gdy był poirytowany, ale wyglądał dobrze.


Coraz bardziej zaczynam utożsamiać się z Heydrichem (poza tymi wszystkimi hasłami o wyglądaniu dobrze) i coraz bardziej nie wiem, czy to dobrze, czy źle. xD



Jutro będzie dłuższa notka, a na razie pozwolę sobie prosić, żebyście za mnie trzymali kciuki na konkursie o świętym Maksymilianie Marii Kolbe. Zaczynam pisać o 10:30. Błagam, naprawdę mi kibicujcie, od mojego wyniku zależy to, czy pojadę w weekend na Carol. ;_;
Żartuję, nie zależy, ale i tak nie chcę dać plamy. xD

4 komentarze:

  1. Obiecuję sobie, że w piątek, jak zjadę do mieszkania, obejrzę cały filmik.
    Trzymam kciuki już teraz!
    Hanna like Heydrich ---> nowy podpis? :D
    Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Hahahaha, ten nowy podpis mnie rozwalił. xD Jak będę chciała coś zmienić, to zapamiętam. :) Ale na razie zostanę przy Johannie - Tropicielce. ;)
      Dobranoc!

      Usuń
  2. No i jak poszedł ten konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobrze :D Później dodam notkę, w której będą szczegóły :)

      Usuń