poniedziałek, 7 marca 2016

What color is your life?

Kartka z kalendarza:
1904 - urodził się Reinhard Heydrich, niemiecki funkcjonariusz i polityk nazistowski

Czyli jak znaleźć sobie dobry pretekst do napisania postu, którego nie powinno być, bo jak na razie z siedmiu dni marca nie pisałam tylko dwa. :D

I ogólnie to mam takie wrażenie, że Reinhard dzisiaj nade mną czuwał → udało mi się wymigać od wfu! Wf mam w poniedziałki na dwóch pierwszych lekcjach, na pierwszej miałam iść do pani z angielskiego na dodatkowe zajęcia przed konkursem, ale pani się spóźniała, to się zebrałam i poszłam na wf. Wuefistka pozwoliła mi się nie przebierać, bo przed drugą lekcją miałam iść zapytać się pani z angielskiego, czy będę mieć jednak te zajęcia, ale na późniejszej lekcji. I miałam. :D


A ten gif mi się tak bardzo podoba, że to masakra jakaś. *.*


Bardzo, bardzo podoba mi się też piosenka Color of your life Michała Szpaka, z którą będzie reprezentować Polskę na Eurowizji. Ma fajne przesłanie. I tak jak zazwyczaj nie lubię spokojniejszych piosenek, to ta mnie przekonała. Chyba zaczynam się też przekonywać do Szpaka jako osoby, bo kiedyś mnie od niego opychało, a teraz, jak mi się zaczęło fajnie go słuchać, to po co mam też osobę hejtować.





Z takich innych rzeczy, to nagrałam dziś filmik, bardzo żenujący filmik, który i tak tu wrzucę, bo jest przyszykowany na 10 tysięcy wyświetleń bloga. Wyczekujcie. :)

Tym na wpół pozytywnym akcentem kończę dzisiejszy wpis.

A tak na serio to muszę jeszcze jeden gif z Heydrichem wstawić, bo mam ich trochę więcej ostatnio, a okazja jest raz do roku. xD


Dobranoc! :)

2 komentarze:

  1. Gify z Heindrichem mnie powaliły xD Może jego duch nad Tobą czuwa? :D Powodzenia na tym konkursie!
    Mnie się ta piosenka podoba, choć nie liczę na jakąś rewelację podczas Eurowizji, stawiam tak gdzieś na drugą dziesiątkę dla Polski.
    Zostało mniej niż sto wyświetleń do filmiku. Huehuehue, nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdziwiłabym się, gdyby czuwał - rocznica pogrzebu w moje urodziny zobowiązuje :D
      Dla mnie ta piosenka jest lepsza od niektórych, które w poprzednich latach wygrywały, ale nie słuchałam innych tegorocznych, więc nie mam porównania. Tak czy inaczej myślę, że Szpak ma szansę na wysokie miejsce w finale.
      Mnie to przeraża ;_; Ale może nie będzie złych opinii. ;)

      Usuń