niedziela, 6 marca 2016

Wyższy poziom pisania

Kartka z kalendarza - 6 marca

Święto państw członkowskich UE: Europejski Dzień Pamięci o Sprawiedliwych, czyli osobach, które ratowały Żydów w czasie Holocaustu (ustanowiony 10 maja 2012 r. decyzją Parlamentu Europejskiego z inicjatywy włoskiego Komitetu Światowego Ogrodu Sprawiedliwych - Gariwo)

1952 – został stracony Jürgen Stroop, niemiecki funkcjonariusz nazistowski, zbrodniarz wojenny (m.in. tłumił powstanie w getcie warszawskim)


Dzięki takim informacjom wchodzę na wyższy poziom rozpoczynania postów w dniach, w których nie wiem, jak zacząć. :D


Ostatnio zastanawiałam się, czy by nie założyć nowego fanpage'a na Facebooku, bo na tym, który mam teraz, nie mogę już zmieniać linka, a zmieniłam nazwę i mnie trochę irytuje, że jedno z drugim nie jest zbieżne. W sumie to stwierdziłam, że za jakiś czas się mogę przyzwyczaić, a czuję, że będę jeszcze zmieniać nazwy, a nie będę co pół roku fanpage'a zmieniać, bo i tak tam prawie nic nie robię, a na tym teraźniejszym jednak mam trochę rzeczy już zrobionych.


Chciałam pooglądać w najbliższym czasie trochę seriali, ale pomyślałam, że zostawię sobie je na wakacje. Trzy mam po angielsku (Sabrina - do dokończenia, Dark Shadows i Tajemnica Amy) i pomyślałam, że jak po wakacjach nauczycielka angielskiego mnie spyta, co robiłam, żeby podszlifować język, to wtedy powiem, że filmy w oryginale oglądałam. Wiem, że spyta, bo po ostatnich wakacjach też spytała - wtedy powiedziałam, że piszę z ludźmi z Tumblra (chociaż wcisnęłam kit, że to forum historyczne :P). W te wakacje nie wiem, jak będzie z tym mówieniem/pisaniem po angielsku, to się chociaż nasłucham. :)


Jeju, jak mi się nie chce iść jutro do szkoły... :( Pociesza mnie tylko to, że zostało dwa i pół tygodnia do przerwy świątecznej. I prawdopodobnie dużo wf-ów mnie ominie. :D


I takie zdjęcie na koniec weekendu. :) Znalezione wczoraj na Tumblrze, rozczuliło mnie trochę. :3

Bez odbioru! - Hania, tropicielka pokulonych

2 komentarze:

  1. Świetny ten kotek :)
    Ja oglądam dziewięć seriali i czekam na nowe sezony dwóch kolejnych, więc wolę sobie nowych nie szukać.
    Takie kartki z kalendarza to dobre źródło wiedzy, dzięki! ;)
    No tak, lepiej nie zakładać nowego. Ten, co jest, chyba wystarcza, czyż nie?
    Niedługo święta i tego się trzymajmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja serialomaniaczką nigdy nie byłam, ostatnio mnie wzięło. Mam bodajże pięć seriali do obejrzenia w sumie.
      Gdybym zakładała nowy fanpage, to stary bym porzuciła, ale coraz bardziej myślę, że to nie ma sensu.

      Usuń