sobota, 16 kwietnia 2016

Co poczniesz?

Miałam dziś nie pisać, ale Facebook mi rano przypomniał o jednej rocznicy i nie mogę przepuścić okazji na wstawienie tu jednego zdjęcia.

16 kwietnia 1947 – Na terenie byłego obozu Auschwitz-Birkenau został powieszony jego były komendant Rudolf Höß.

I zdjęcie z tego dnia:


Na szczęście zaistniał taki zbieg okoliczności, że Rudolf Höß był kim bym, a na fejsie mam polubioną stronę Muzeum Auschwitz i rano wrzucili o tym informację.



Od wczoraj ciągle mnie męczy ta ciąża. (Trochę to dwuznacznie zabrzmiało, ale co poczniesz?). Nie dość, że ostatnio mam doła przez hormony, to jeszcze mi się instynkt macierzyński obudził. Chciałabym wiedzieć, skąd tak naprawdę mi się to wzięło, naprawdę, bo to jest za dziwne.

2 komentarze:

  1. Wisielec. To dość szybko zadana śmierć komuś, przez kogo milony przechodziły na drugą stronę w kilkugodzinnej agonii.
    Chciałabym wyjaśnić to męczenie przez ciążę, ale nie potrafię. Chyba Twój roxum jest gotowy na taką rolę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie w komentarzach na Facobooku pisali, że powinien być skazany na zagazowanie i spalenie w krematorium, żeby przejść przez to, przez co przechodziły miliony z jego winy. W sumie jest w tym jakaś racja.
      Ja też nie potrafię. xD I bardziej chyba podświadomość, bo rozum wie, że i ciąża, i dzieci bardzo męczą.

      Usuń