sobota, 9 kwietnia 2016

Dopiski

Nie chce mi się bawić w screenshoty, więc zrobimy tak:
Państwo wejdą w ten link: https://www.youtube.com/watch?v=m0SrAimmJ_E (zaufajcie mi, jesteście tam bezpieczni, naprawdę) i ogarnijcie ostatnie zdanie opisu.

NO PRZEPRASZAM BARDZO, CZY TEGO DOPISKU NIE MOGŁO BYĆ TAM PÓŁTORA ROKU TEMU, JAK JESZCZE ICH NIE ROZRÓŻNIAŁAM?!

W sumie to dziś już mi trochę przeszło zdenerwowanie, ale wczoraj najpierw przez pięć minut śmiałam się jak jakaś głupia, a potem rzuciłam słuchawkami o biurko. Słuchawkami, które kupiłam w czwartek. Mądra ja xD



Dawno nie było sucharów, to zarzucę wam jednym, który ostatnio opowiedział mój kolega z klasy.

Ilu Żydów zmieści się w maluchu?



Pięciu na miejscach i stu w popielniczce.
xD



Próbowałam dziś oglądać film z serii X-men (nawet nie wiem który, nie pamiętam tytułu, ale przypomniało mi się teraz, bo było Auschwitz i naziści na początku) - moja siostra oglądała, to się podpięłam na chwilę - ale mnie nie wciągnęło. Mówi się trudno, i tak nie dawałam temu szans.



To tyle na dziś, dobranoc!

2 komentarze:

  1. Ja w ogóle niewiele wiem o tych dwóch panach, więc pewnie i tak będę ich mylić xD
    Zaśmiałam się przy tym kawale. No cóż, czarny humor nie jest mi obcy ;)
    Hmm, chyba wzięłaś się za "X-Men: Pierwsza klasa", gdzie to na Ericu bądź Charlesie (już nie pamiętam) sprawdzano możliwości mutantów. Z tego uniwersum widziałam pierwszy film z 2001 r. i dwa ostatnie z cofnięciem w czasie, ale dlatego, że gra tam James McAvoy (btw. czekam na 20 maja i X-Men: Apocalypse, bo James straci włosy!). Więc tego... Nie każdy lubi to, co większość, ja to akceptuję.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja to szanuję, że niewiele wiesz i ich będziesz mylić, ale ja sobie ciągle pluję w brodę, że ich nie rozróżniałam, kiedy już powinnam, a ta piosenka mi nie pomagała. >.< Tak jakby imion nie mogli mieć różnych albo bardziej różnych nazwisk.
      Tak, to ta część. Widzę, że się rozumiemy, jeśli chodzi o akceptowanie różnych rzeczy :)
      Również pozdrawiam :D

      Usuń