piątek, 29 kwietnia 2016

Długi weekend!

Byłam dziś w domu o 11:15. Zakończenie szkoły maturzystów + nieobecność nauczycielki soł macz. xD


Pierwsza rzecz!
Jutro jestem cały dzień sama w domu, znowu. I tu pytanie - chcecie filmik?
To będzie coś podobnego jak Dzień ze mną z... marca? Chyba był to marzec, wybaczcie mi sklerozę xD Generalnie to będzie coś podobnego jak wtedy, oczywiście z pewnymi różnicami - nie będzie kota, nie będzie Donnie Darko i nie będę czytała książki o Maksymilianie Kolbe, bo już nie muszę. I możliwe, że sobie odpuszczę Sąd Rodzinny, jakoś ostatnio nie chce mi się oglądać.
Mogę też nagrać jakiś tag, z rodzaju tych, w których nigdy nie będę oznaczona, jak TMI tag. Bo zazwyczaj trafiają do mnie książkowe, czasem LBA.


Druga rzecz!
Mam teraz ponad tydzień wolnego - wracam do szkoły 9 maja - i mogę pisać posty codziennie. Co prawda nie bardzo wiem, o czym, ale to jest kwestia tego, czy wam to będzie przeszkadzało.


Trzecia rzecz!
Ci, którzy śledzą mój fanpage na Facebooku wiedzą już, że wczoraj wpadłam na genialny pomysł napisania fanfiction do Mystic Diary, w którym Gustav nie umiera, albo w którym jest chociaż dalsze życie Victora. Wiem, że nie wiecie więcej niż to, że jest Gustav, jest Victor, oni są braćmi i ten pierwszy umarł, bo był kretynem, ale musicie mi coś doradzić! Mianowicie mam pomysł na dwie rzeczy:
a) fanfiction "rozdziałowe" z nowym blogiem - wtedy byłaby historia że Gustav żyje
b) krótkie opowiadanie rozgrywające się po śmierci Gustava
Ja nie wiem co mam wybrać, bo na jedno i drugie mam pomysł. ;_; Dajcie mi znać, czy ktoś by któreś przeczytał, w sensie czy mam się męczyć z rozdziałami.



To ja jutro! xD
I generalnie jutro więcej wam opowiem.
Do przeczytania!

2 komentarze:

  1. Ten tag to może być fajny filmik :) Masz jakieś pomysły na niego?
    Tydzień wolnego - oczekuję codziennie wpisu! Obojętnie o czym.
    A może napisać dwie wersje? Najpierw jednostrzałowca, a później rozdziałowe? Wszystkie pomysły zostaną wykorzystane!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to mam pomysły :) Myślę, że do zrealizowania.
      Spoko, w takim razie będą wpisy.
      Tak myślałam, żeby zrobić dwie wersje. Dzięki :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń