niedziela, 17 kwietnia 2016

Już się nie odzobaczy

Nie, błagam, nie!

NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE 


To się nie wydarzyło naprawdę!

Ja się chcę obudzić i stwierdzić, że tego nie widziałam!



Nie chcę tu za dużo przeklinać, ale gdybym sobie na to pozwalała, to właśnie by wam zwiędły... no, w sumie nie uszy, bo to czytacie, ale coś z oczami by wam się stało.



No ale kurwa. What was once seen, cannot be unseen.
Będę mieć traumę przez pierdolony tydzień.
Co tam tydzień, przez całe moje jebane życie! I jeszcze w niektóre dni bardziej!
Boże, ja już się boję ;_;



Nie będę wam mówić, co tak właściwie się stało, bo mi samej jest trochę głupio z powodu tego, że przeżywam tak w sumie błahą rzecz, ale... ALE!

Kurwa, zachciało mi się szukać jednego zdjęcia i teraz mam...



Skończyło się na tym, że poprzeklinałam trochę, ale musicie mi wybaczyć. Pewnie niedługo to ocenzuruję, może nawet usunę cały ten wpis, ale musiałam wyrzucić z siebie trochę emocji.

Mam nadzieję, że zasnę dziś spokojnie.

4 komentarze:

  1. Hej no, takie uzewnętrznianie emocji nie jest czymś złym, a lepiej, że poprzeklinałaś, niż coś rozwaliłaś ;)
    Będąc na spacerze z Magdycją, widziałyśmy na jednej wystawie cholernie brzydką sukienkę. A najlepsze jest to, że ktoś już ją nosił, bo to wystawa ciucholandu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w sumie zamiast przeklinać mogłam rzucić nowymi słuchawkami o ścianę, rzeczywiście nie jest źle.
      Wiesz, przynajmniej tyle, że komuś ta sukienka zbrzydła (hehe) i ją oddał do tego ciucholandu - wyobrażasz sobie zobaczyć kogoś ubranego w cholernie brzydką sukienkę? :D

      Usuń
    2. Modelka na pokazie mody może dostać naprawdę kiepski ciuch do zaprezentowania xD

      Usuń
    3. Na pokazach mody to nawet z urodą modelek bywa różnie, a co tu mówić o ciuchach, ale to całkiem inny świat jest. I kwestia gustu.

      Usuń