sobota, 21 maja 2016

powracam

Z serii: kwiatki maturalne

Wokulski kupił Łęckiej dworek w Soplicowie.

Tetmajer i Mickiewicz poznali się w obozie koncentracyjnym.

-Gdzie rozgrywa się akcja Pana Tadeusza?
-We Wrocławiu.
- ... A gdzie przebywał Mickiewicz, gdy pisał Pana Tadeusza?
-E... nie we Wrocławiu, prawda?


Takie rzeczy opowiadała nam wczoraj nauczycielka polskiego - mieliśmy zastępstwo, to lekcja była luźniejsza, więc mogła.
Padłam na tym o obozie koncentracyjnym. *wink wink*


Wiem, że trochę mnie tu nie było i jak na razie to chyba najdłuższa przerwa między postami na tym blogu, bo prawie tygodniowa (dłuższej nie pamiętam). Najpierw byłam trochę zażenowana po poprzedniej notce - chociaż sama nie wiem czemu, w wakacje gorsze były xD - a potem jakoś nie miałam humoru. Dzisiaj w sumie też nie chciałam pisać, bo mam trochę nauki, byłam w szkole odrabiać przyszły piątek i jeszcze męczy mnie alergia na pyłki - jak czekałam na autobus rano, to akurat przy przystanku kosili trawę i potem pół dnia mnie oczy szczypały i dziwnie się czułam (dlatego nie przepadam za wiosną, bo tak ogólnie to mam przesrane przez dwa miesiące w roku), ale stwierdziłam, że nie chcę mieć jeszcze wyrzutów sumienia, że zaniedbuję blogosferę.
Bo w ogóle mam tyle rzeczy do robienia, że aż mi się nie chce nic robić, chociaż muszę. Najchętniej to bym siedziała i grała w gry, a nie mogę [chociaż wczoraj tak było xD].


Korzystając z tego, że w sumie nie wiem, co więcej napisać, a muszę czymś zapchać post, to zapraszam na bloga http://bitter-delight.blogspot.com/, na którym po otrzymaniu szablonu, czyli już niedługo (bo najpóźniej w przyszłym tygodniu) zacznę publikować opowiadanie. Zapraszam już teraz. :) Z trzema opowiadaniami chyba się zajadę, ale mam pomysły, a niedługo zaczyna się luźniejszy okres w szkole, więc najgorzej nie będzie. :)

2 komentarze:

  1. Cześć :)
    Zawsze się coś podobnego na maturach zdarza; na mojej próbnej ludzie pisali że Łęcka była prostytutką xD
    Nie było Cię trochę i ja się stęskniłam!
    Zaraz tam zajrzę.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na lekcji polonistka powiedziała, że Łęcka uprawiała duchową prostytucję, to w sumie tak daleko od prawdy nie byli... Ale mogę się domyślać, że nie to mieli na myśli. xD
      Miło mi, że się stęskniłaś :)

      Usuń