wtorek, 28 czerwca 2016

[bez tytułu, nie mam siły na wymyślanie]

Cleo! Dziękuję Ci za dzisiejsze spotkanie. ♥ Było lepiej niż się spodziewałam, bo strasznie się bałam, jak nam się będzie rozmawiało w realu, a rozmawiało się świetnie. I wcale nie zagadałaś mnie na śmierć. :D


W ogóle dzisiaj miałam jakiś dobry dzień, bo zaczął się od tego, że dostałam informację ze szkoły, że (drugi rok z rzędu) zostałam nominowana do stypendium Prezesa Rady Ministrów. Można powiedzieć, że tego nie planowałam, a tu proszę. :)
Pojechałam do szkoły podpisać dokumenty, a potem do Katowic. Poszłam w Galerii Katowickiej do Matrasa, gdzie widziałam zakładki z napisem [po angielsku], który leciał jakoś tak: Nie każdy dzień musi być dobry, ale w każdym może być coś dobrego. Przemówiło to do mnie i trochę żałuję, że nie kupiłam, ale może jeszcze nadarzy się okazja.
Potem były najlepsze cztery godziny. ♥ Całe przegadane. Aż żal mi było jechać do domu. :)

Ogólnie to po dzisiejszym dniu jestem zmęczona, ale szczęśliwa, bo na dobrą sprawę same dobre rzeczy się działy.
Obejrzałabym sobie jakiś film z Karlem-Ottonem, bo mnie to frustruje, że ciągle jakieś lecą w telewizji, a ja ich nie widziałam, a jeszcze będę musiała do niego jakiś list napisać, a jak widziałam dwa i pół filmu, w których zagrał (przy czym Złoto dla Zuchwałych liczę dwa razy, bo tak faktycznie było), to byłoby mi ciężko się w jakikolwiek sensowny sposób wypowiedzieć, ale tak mnie ścina, że boję się, że mogę usnąć w połowie, a jakoś mi się to nie uśmiecha.
Więc dobranoc, zamelduję się jutro.


PS. Osiągnęłam wyższy poziom w budowaniu zdań wielokrotnie złożonych.
PS2. Chyba właśnie wracam do pisania stosunkowo krótkich postów o wszystkim i niczym jednocześnie, jak w zeszłe wakacje. W sumie fajnie, od kilkunastu dni czekałam na luz potrzebny do ich pisania i się doczekałam.

4 komentarze:

  1. Wow! spotkałyście się! ale super!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziękuję! <3 To było bardzo miłe spotkanie.
    Jeszcze raz gratuluję stypendium!
    Trzymam kciuki za list do Karla-Ottona ;)

    OdpowiedzUsuń