niedziela, 26 czerwca 2016

I believe in magic

Postu tematycznego jednak nie będzie, bo bardziej muszę wam się pochwalić muzyką, jaką wczoraj znalazłam przy robieniu filmiku.





Goście wymiatają :D Mogę słuchać godzinami!

Poza tym przykleiła się do mnie piosenka, którą koleżanka śpiewała na zakończeniu gimnazjum dwa lata temu. Nie mam pojęcia, czemu.
Oczywiście nie mam pojęcia, czemu mi się przykleiła, bo występ na koniec roku to inna inkszość. xD

Ej, a w ogóle to ciekawe, jak mi się gusta muzyczne zmieniły przez rok. To znaczy może nie tyle gusta, co zespoły/piosenki, których akurat słucham.
Rok temu o tej porze zasłuchiwałam się w Imagine Dragons, a teraz nawet mi się nie chce szukać w historii tych piosenek, bo nie.
O, w weekend do tego się przyczepiłam:


Flow mnie przy tym znowu łapie, więc musi być spoko. :D


Nic dzisiaj nie przeczytałam, chociaż planowałam, wyjątkowo nie napisałam też ani słowa ani nic nie obejrzałam, pomijając pół odcinka Sądu Rodzinnego.
Ale za to bilans skończonych gier wynosi, dam dam dam, 1/22. Mam ostatecznie 22 gry i pierwszą sobie dziś przeszłam. Jedna z moich ulubionych, jedyne półtorej godziny gry, było spoko. :)


Oooo, paczajcie, jaką super tapetę mam teraz na komputerze!


Sabrina ♥

Cieszę się, że dzisiaj dostałam tę tapetę, bo jakoś mi pasuje do mojego dobrego humoru. Rozpiera mnie jakaś taka pozytywna energia... Aż z niej skorzystam i pójdę coś potworzyć, bo gdybym jutro zaczęła zamulać, to nic nie ruszy. Chociaż... z tą tapetą i muzyką, którą dałam na początku, pozytywne wibracje mam zagwarantowane na kilka dni :D

2 komentarze:

  1. Brzmią fajnie :D
    Nie słucham muzyki czy tylko jednego gatunku, a raczej piosenki, do których znajduję ciekawe covery. Jakbyś zobaczyła moją playlistę na YT, to nie powinno Cię zaskoczyć kilka wersji jednej piosenki.
    Sabrina! Lubiłam oglądać, ale z perspektywy czasu nie wiem, co widziałam w tym serialu. Może to, że była też kreskówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej nie słucham tylko jednego gatunku, ale ostatnio często zmieniają się piosenki, których słucham w danej chwili.
      O kreskówce dowiedziałam się stosunkowo niedawno, jak zaczęłam oglądać Sabrinę na nowo. Po prostu lubiłam ten serial, a teraz śmieszy mnie tak samo jak kiedyś :)

      Usuń