czwartek, 30 czerwca 2016

Sukces!

Moi drodzy... ponieważ budowanie napięcia nigdy mi nie wychodziło, tak samo jak zbyt długie przekazywanie wiadomości, powiem wam to wprost...


MAM KUPON! :D :D :D



Co prawda tylko ja mogłam zapytać o kartę zamiast o kupon, ale podawałam całą nazwę i pani na poczcie wiedziała, o co chodzi.
Mega się wszystkim stresowałam, zaczynając od tego, że w ogóle chyba z 5 lat (jak nie dłużej) nie byłam na poczcie, nie mówiąc o załatwianiu tam czegokolwiek, a kończąc na tym, że bałam się braku kuponów, bo się w Internecie naczytałam, że nie wszystkie poczty mają kupony, zwłaszcza w mniejszych miastach (moje jest takie średniej wielkości). No ale na szczęście udało mi się kupić!
I powiem wam, że nie wiedziałam, jak dużo radości może dać jeden świstek papieru. Jak już wyszłam z poczty, to aż go ucałowałam, a potem uśmiechałam się całą drogę do domu.


Ech... No i teraz nie ma odwrotu. Trzeba się wziąć za to oglądanie filmów xD Wczoraj miałam jakiś obejrzeć, ale stwierdziłam, że jak nie mam jeszcze kuponu i nie wiem, czy w ogóle będę go miała, to ani nie ma sensu się spieszyć, ani niepotrzebnie nastawiać. A teraz wiem, że będę wysyłać ten list, więc... Zastanawiam się tylko, od czego zacząć i czy na pewno chcę mieć wszystko gotowe przed wyjazdem na wakacje, bo mam czas do przyszłego czwartku i to do rana, przyjmując, że to dzień, w którym musiałabym już pójść na pocztę, a jak mam właśnie w takim czasie obejrzeć 10 filmów, napisać list i jeszcze połączyć to z innymi obowiązkami, to się zajadę. Poza tym i tak nastawiam się na długie czekanie na odpowiedź, list wysłany tydzień wcześniej pewnie mnie nie zbawi.

Dobra, dosyć tego gdybania! Ważne, że mam kupon i moje drzwi na świat są już przynajmniej uchylone.

2 komentarze:

  1. Ha, widzisz? :D Kupon jest!
    Moim zdaniem na spokojnie powinnaś obejrzeć kilka filmów, a później stworzyć list i wysłać.
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzę :D
      Też mi się jednak wydaje, że tak będzie najlepiej.
      Dzięki ;)

      Usuń