sobota, 30 lipca 2016

Wyzwania

Miałam dziś poprowadzić jakąś śmieszną rozkminę, ale zapomniałam, na jaki temat, więc ograniczę się do zrobienia z siebie idiotki w trzech zdaniach i obgadania dwóch spraw.


Dzisiaj padało u mnie w mieście i w chwili największej ulewy postanowiłam wystawić głowę przez okno w kuchni. Okno w kuchni to tutaj zwrot-klucz, bo praktycznie nie ma nad nim żadnego daszku i podlałam sobie głowę, bo nic jej nie chroniło. Wycofałam się, jak mi takie wredne duże krople zaczęły padać na kark.
Zastanawiam się, co się ze mną ostatnio dzieje, bo coraz dziwniejsze rzeczy robię. xD



Skończyłam dziś czytać ostatni tom Ali Makoty. Tym samym w lipcu przeczytałam 7 całych książek (6 tomów AM + Tajemniczy Ogród), jedną dokończyłam i jedną doczytałam do połowy. Dobry wynik jak dla mnie. Robię podsumowanie już teraz, bo jutro nawet nie biorę się za czytanie, a to wynika z kolejnej sprawy.


Świat jest przeciwko mnie. Mam zamiar opublikować jutro rozdział na Życie jest podróżą. Problem jest taki, że mam napisanych tylko kilka zdań. Chciałam sobie dojść tak do połowy dziś w nocy (bo przecież do pierwszej mogę posiedzieć), skończyć jutro i wrzucić, nawet gdyby to miało być gdzieś tak o 21-22. Ale się okazało, że jutro idę do kościoła na 9:00, czyli muszę wstać o 8:00, a w praktyce to będę mieć pobudkę o 7:30, bo mnie rumory łatwo budzą, a jak poza mną są 4 osoby w domu, to ciężko, żeby ich nie było.
A prawda jest taka, że pewnie i tak dosiedzę do pierwszej. xD Choćbym miała jutro być trupem, chcę wrzucić ten rozdział, bo będę miała wyrzuty sumienia, że nie zdążyłam do końca lipca wszystkich opowiadań zaktualizować.


I to na dziś tyle. Lecę, może już coś napiszę w tym rozdziale.

2 komentarze:

  1. Rozśmieszyłaś mnie swoim wybrykiem. Normalnie panna z mokrą głową :D
    Powodzenia z pisaniem! :)
    A ja czytam czwartą książkę tego miesiąca, której jutro na pewno nie zdążę, ale i tak jest to dość dużo jak na mnie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panna z mokrą głową - hehe xD Dobre to, a jakie prawdziwe!
      Przyda się. :D

      Usuń