niedziela, 28 sierpnia 2016

Dam radę!

No i już nie jestem sama w domu. Czas wrócić do rzeczywistości. I przy okazji do własnego łóżka.

Pamiętacie, jak w zeszłym roku zostałam gwiazdą filmową i pojawiłam się w filmiku urodzinowym dla Leny Katiny?
W tym roku postanowiłam kontynuować swoją karierę, tym razem jednak nagrałam dwa zdania do filmiku na 100 tysięcy widzów jednego kanału na YouTube. Oczywiście pochwalę się, jak pojawi się całość.


Oglądam sobie właśnie filmiki, które znalazłam na początku wakacji i mi smutno, bo wakacje się kończą. Chciałabym, żeby znowu był początek wakacji i żebym mogła znowu je znaleźć.
Chociaż wiecie co? Wolałabym, żeby był kolejny początek wakacji. Rozumiecie? Żeby już było po szkole, po maturach... Ech. Mam nadzieję, że to szybko minie.


W tym tygodniu nie przeczytałam żadnej książki, znowu tknęłam jedną tylko przy przenoszeniu z pokoju do pokoju. Ale za to naoglądałam się filmów - wczoraj i dziś były głównie takie, które już znałam. No dobra, tylko takie, które już znałam. Ale w jakiś sposób było mi to potrzebne, poza tym tak się stało dlatego, że odkryłam funkcję oglądania filmów zrzuconych na pendrive na telewizorze i stwierdziłam, że jak mam oglądać coś z magicznego pudełka, co nawet mi się nie podoba, to tak będzie nawet lepiej. Co prawda przez moment przy oglądaniu drugiej części Igrzysk Śmierci za bardzo mi odwaliło, ale przynajmniej było zabawnie. Nie będę cytować, co takiego sobie pomyślałam, powiem wam tylko, że po tym, jak w maju odświeżyłam sobie Złoto dla Zuchwałych, chyba nie powinnam oglądać innych filmów z Donaldem Sutherlandem (może wykluczając grudniowe seanse Obywatela X). Albo to kwestia nie tyle skojarzeń, co przedawkowania cukru w ostatnich dniach, w sensie że trochę nadaktywna się zrobiłam.
No i udało mi się skończyć jeden z rozdziałów na opowiadania, yay! Teraz tylko ogarnąć do końca sierpnia jeszcze dwa rozdziały i opowiadanie do antologii. Dam radę!

Ale żeby dać radę, muszę już się zmyć, więc się zmywam.

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tego filmiku :)
    A ja muszę znaleźć motywację do oglądania seriali i anime, bo mam zaległości. Wciąż je mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już niedługo go zobaczymy. :)

      Usuń